27. september 2009

Sidste lørdag i september..

gammel elev fest greve gym
..Er lig med gammel elev fest på mit gymnasium. Jeg blev sproglig student i 2005 og det er jo trods alt nogle år siden efterhånden. I går følte jeg mig meget gammel, fordi min kære lillesøster også var tilstede til festen. Hun er nu også gammel elev på gymnasiet - det er ret vildt at vi begge er blevet så voksne. Gammel elev fest er altid en rigtig sjov fest og jeg plejer altid at blive rigtig fuld og danse natten lang. Jeg blev bestemt fuld og jeg dansede natten lang. Sikken fest! I dag har jeg virkelig ømme fødder og en smule hovedpine, er ved at blive for gammel til at klare tømmermænd :) Min kæreste tager snart på nattevagt, så jeg vil bruge resten af eftermiddagen med ham. God søndag!

Lørdagens kluns - Sko fra Friis og co., taske fra My favourites (som jeg også har fået af Friis, da jeg skal have den på til bloggerevent d. 8.10) jakke fra Zara og bukser fra Vila.

8 kommentarer:

Camilla sagde ...

er det der på greve gym??

Kia sagde ...

Hej Camilla,

Ja, det er Greve gym.

Kia.

Anonym sagde ...

sikke da et billede haha ;)

MOMO sagde ...

Hej Kia.
Ved du hvad de lækre boots koster?

Mvh Momo. :-)

Kia sagde ...

Hej Momo,

De koster 749kr. Du kunne jo komme d. 8.10 på købmagergade og købe dem med 20% rabat.

Kia.

Anne sagde ...

Strike a crazy pose for Friis & Co accessories! Men ja, de såler, er da ret fede!

ck sagde ...

lækre boots!!!
Kig forbi min blog, du vil ikke fortryde det ;)

http://theworldofc.wordpress.com/

C

Kia sagde ...

:)

Tak.

Kia.