6. maj 2010

1-2-3-4 ringe på én dag!

Jeg blev i formiddags ringet op af de søde piger fra Friis-butikken på Købmagergade, der kunne fortælle at fjer- og vingeringene nu var i butikken. De lagde dem ikke til side pga. stor efterspørgsel, så jeg fik min kæreste til at køre mig derind efter geografi på semi. Jeg var åbenbart tidligt ude og fik fingrene i begge ringe. Derudover tog jeg en helt tredje ring med, som er ret stor og sjov. De kostede alle tre mellem 60-80kr. stykket. Gode priser! Fjerringen er en succes, jeg elsker den!! I min postkasse lå også slangeringen, som jeg skrev om i går. Jeg var lidt nervøs for størrelsen og kvaliteten, da det var herrestørrelser - Q skulle eftersigende være den mindste og den passede mig bare perfekt. (Har lidt tykke fingre..:)) Kvaliteten er helt god, den virker tung og det er et godt tegn. I dag var altså dagen, hvor jeg blev ejer at hele fire ringe på meget kort tid.. :)

29 kommentarer:

TanjaBelinda sagde ...

Hej Kia!

Hvor er alle dine nye ringe bare super seje!

Ville ønske jeg var gået forbi Friis & Co. idag. Går ud fra de er pænt udsolgt med den store efterspørgsel:(

Litzy sagde ...

Orv den slangering er da bare überfed <3

Nadia sagde ...

De 2 øverste ringe er SÅ fede!

Karen sagde ...

Nice!
Tror du stadig de har fjer-ringen i morgen?
-Kys

Lea sagde ...

super fede alle 4!

Mia-Linh sagde ...

Lækre ringe. Har også selv (lige som mange andre) købet slange-ringen, som gerne skulle lande snart. fedt at du kan passe den - Jeg har nemlig også selv lidt "tykke" fingre ;)

// Mia-Linh www.justmiamia.blogspot.com

Johanne Emilie sagde ...

Hvad betalte du for shipping, vil så gerne have slangeringen ? :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Da jeg var der kl 13 havde hun en hel pose fuld af fjerringene. Så det er klart et forsøg værd.. :)

Kia.

Sarah sagde ...

Uhh hvor er de fine! Kan især godt lide fjerringen, den er bare så sød.
www.boennen.wordpress.com

Mia sagde ...

Bare en lille servicemeddelse. Der er flere butikker i landet, der har fjerringen. I kan få oplyst nærmeste forhandler på 7020 9919. Ringen hedder Colorado ring.
God aften
Mia/Friis & Company PR

Christine sagde ...

De er da også så meget dig de ringe så gode køb du har gjort dig.

Becky sagde ...

ÅÅÅÅHR, what slangeringen er så nice!! Det gør helt ondt!! Kan du ikke ligge et link ind til hvor man kan finde den på e-bay?

Kia sagde ...

Tak for info, søde Mia!!! :)

Becky - Link til slangering finder du i indlægget under omkring slangeringen.. (I kommentarfeltet..)

:)

Anonym sagde ...

hvordan sidder slangeringen ellers på dine fingre? er nemlig også lidt bange for at den kommer til at synes for lang på fingeren ved siden af tommeltotten

Kia sagde ...

Den sidder helt fint på mine fingre.. Ingen problemer..

Synes ikke den virker stor, når fingrene er strakt ud..

:)

Kia.

aninececilie sagde ...

ejj ville ønske jeg også ejede slange-ringen! den er så mega flot. men synes alle dine nye ringe er flotte:D

Cecilie sagde ...

Hvor er det dog nogle fantastiske ringe!!!!! :)

I'm in love with them:D

BRUUN by BRUUN sagde ...

Uffff, søde Kia, nu er jeg nødt til at eje den slangering ! Nøj, den er lækker !

/Linda

gih sagde ...

Wow! that's a stunning ring designs.

Lotte Florette sagde ...

Jeg har også bestilt en størrelse q, men bliver lidt nervøs nu for tror mine fingre er større end dine. Hvad størrelse bruger du normalt i HM ringene? Der bruger jeg nemlig Large, så håber at Q svarer til det..

Kia sagde ...

Haha, godt at jeg kan lokke..

Ehm, jeg er en M/L i H&M ringe faktisk. Så mon ikke du kan passe en Q, du skal huske at det er mandestr. De er lidt større.. :)

Barbieinwonderland sagde ...

Hvilke størrelser er der?

Kia sagde ...

Hvad mener du?? :)

Kia.

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne høre hvordan fjerringen er i størrelse? Jeg bruger altid str. S i H&M's ringe, så hvad vil du anbefale? :)

Jekatarina

Kia sagde ...

Jeg tror der er forskellige str. i fjerringen?

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Ja, netop - går ud fra at den måske er i s, m og L - og så ville jeg bare høre om størrelsen er lidt hen af H&M's størrelser i ringe? For så ved jeg jo at jeg bare skal tage den i en S, som jeg plejer :)

Kia sagde ...

Ved ikke engang hvad størrelse min er. Jeg tog bare den der passede. Men de er vist meget almindelige i str. :)

Anonym sagde ...

Jeg kan se den inde på Friis's Online Shop nu, og der står at den er one-size. Jeg har temmeligt tynde fingre, så den vil nok blive for løs til mig, tror du ikke? :/

Kia sagde ...

Jooo, men du bestemmer jo selv hvilke fingre du bruger den på. Måske du kan passe den på pegefinger og langfinger. Det er mine fingre nemlig for tykke til.