9. maj 2010

Verdens længste maxikjole.

Photobucket

Jeg fik for lidt tid siden de to billige maxikjoler fra H&M ind af døren. Nu har jeg så også haft dem på min bestilling siden december, så no problem H&M.. Eller.. Anyways, kjolerne er super flotte og bløde og så kan jeg egentlig godt lide at det er en tankkjole. Og PRISEN 79.95kr! Det bedste ved dem er ikke kun prisen, men faktisk at de er lange, måske endda FOR lange. Jeg blev træt af længden og lavede derfor en knude på kjolen i løbet af dagen. Denimjakken (eller cowboy'der-jakken, om du vil :)) er også fra H&M og kostede mig sølle 100kroner. Kan godt lide at skuldrene er lidt puffy og detaljerede.

Lørdagen blev brugt på kedelige ting indtil om aftenen, hvor jeg spiste lækker mad hos mine forældre og endte på hvalpebesøg hos min moster. I dag skal jeg holde søndag med lektier, en gåtur og måske en film. Næste uge bliver travl! Kan I have en dejlig søndag derude! :)

13 kommentarer:

Sara sagde ...

Åha, jeg droppede at vente på den jeg havde bestilt fra h&m, men nu fortryder jeg da lidt. Du ser så fin ud!

Anonym sagde ...

det der skulle ikke tilfældgvis være Dragør, vel? : D

Maria sagde ...

Så er der vidst ingen undskyldninger tilbage. Jeg må have den maxikjole. Især nu, hvor det lyder til, at den også er lang nok til mig :)

God søndag, Kia!

/Maria

Lea sagde ...

synes du er super god til at style items!.. maxi kjolen ser godt ud :)

Mathilde Johanne sagde ...

det ser vildt fedt ud med knuden! Må jeg prøve, da alle maxikjoler er alt for lange til mig :)

www.lbfrommypointofview.blogspot.com

Christine sagde ...

Fint outfit. Det er vist på tide jeg får fundet min denim jakke frem igen :)

Anonym sagde ...

MÅ eje lækker jakke der! Hvor kan jeg få fingrene i den henne? :-) Du er foxy må jeg sige!!

Anonym sagde ...

Har kjolen med de hvide og sorte striber og synes godt nok også at den er lidt for lang. Jeg plejer ellers at se mig selv, som være rimelig høj, så jeg har rigtig ondt af dem der er mindre end mig. haha. men du ser rigtig fin ud :)

Anonym sagde ...

Okay, nu lyder jeg helt stalker-agtig, men det der område du står i, ligner lidt nybyggeriet i Værløse. Sjovt! :)
Jeg har bestilt de der kjoler, men jeg har ikke fået dem endnu - de skrev at de først ville være på lager engang i slutningen af maj! ØV! :(

Kia sagde ...

Hej piger,

Haha, det er hverken Dragør eller Værløse, nej.. .)

Ja, go for maxikjolen. Den er sgu lækker nok til prisen..

Og tak.. :)

Kia.

Unknown sagde ...

Hej, jeg er rimelig ny læser og vil vildt gerne vide hvor dine sko er fra :)
Måske burde jeg vide det, men det gør jeg desværre ikke :(
Super god blog!!
- amanda

Kia sagde ...

Hej Amanda,

De er fra ShoShibar og velkommen til! :)

Kia.

Anonym sagde ...

Det er simpelthen et rigtig flot outfit, og du ser bare rigtig sød og uskyldig ud på det billede.
Skønt!

Lærke

PS. Tænkte, at du ville tage et kig på min nybegynder blog, det ville jeg være rigtig glad for!

http://theflyingflower.blogspot.com