31. maj 2010

AFFORDABLE LUXURY.

Photobucket
Photobucket
(Billeder lånt af ulrikkelunds.blogg.no og lindex.com)
Lindex har lanceret en linje tøj og smykker, som de kalder affordable luxury. Luksus man kan betale er lige noget for mig! :) Jeg er især vild med "diamant"halskæden og "diamant"armbåndene, som Carmen Kass worker på den klassiske måde øverst. Halskæden ser rigtig flot ud tæt på og jeg tror at den vil være perfekt til et par jeans, hæle og en plain grå/hvid tee. I følge Lindex' hjemmeside koster halskæden 249svenske kroner og armbåndene 129svenske kroner. Desværre kan jeg ikke finde smykkerne i deres onlineshop. Så jeg må holde øje med onineshoppen den næste uges tid. Måske er jeg heldig, at kunne finde smykkerne, når jeg skal til Sverige i midten af næste måned.

9 kommentarer:

Lea sagde ...

hvor er de bare smukke.. har dog stadig ikke modtaget min sidste pakke fra lindex jeg bestilte online. meget mystisk og skuffende..

Glossy sagde ...

Wauw det er virkelig nogle flotte smykker...dem kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i:)

blog: www.glossymode.blogspot.com

Kathrine sagde ...

OMG! I want that necklace! Giv endelig lyd, når du (forhåbentlig) finder den online.

Lina sagde ...

fik øje på den HELT sammen halskæde, den er så læx. før den kom i salg på deres siden, kunne man skrive sig op til at modtage mail når den var i salg... så mailen kl 9 om morgen ca... men der var det allerede for sent :(
tror virkelig der ville være mange muligheder med den kæde...

One life, one love. sagde ...

Ush . Jeg er helt solgt !!
Det er så fine smykker .
Håber det kommer i online shoppen ;)

Katie sagde ...

halleluja for lindex og andre highstreet butikker. (:

http://le-virgule.blogspot.com/

Kia sagde ...

Ja, hurra for lindex!! :)

Skal nok vende tilbage, når jeg finder den!
Kia.

Signe sagde ...

Jeg tror den har været i online shoppen, men den er vist desværre allerede udsolgt :/

Kia sagde ...

Øv.. :(