2. maj 2010

Nude haremsbuks - Jeg er klar til dig nu..

Photobucket

Jeg er endelig ovenpå min sygdom og startede min første dag i frihed med skøn brunch på Lunas med 6 tøser fra seminariet. Jeg spiste popeye-brunchen og let me tell ya - Den er ond! Til de af jer der ikke kender den, kan jeg fortælle, at det er en tallerken fyldt med kød, pommes frites, chili mayo og vafler. Ondt i maven!! :) Senere gik nogle af os ind til centrum, hvor vi brugte virkelig lang tid i H&M. Jeg har forresten købt de sejeste shorts med to lynlåse foran. Må lige vise et billede af dem imorgen - De er nemlig rocker seje! Jeg mødtes senere med min skønne kæreste og vi gik en tur rundt om voldene, hvor det her billede er taget. Det er fantastisk motiverende på mit humør, at vejret er som det har været i dag. Jeg håber at I har nydt søndagen ligeså meget som mig! :)

Dagens kluns er billigt basiskluns fra H&M. Bukserne kostede 80kroner og den transparente top kostede 40kroner. KUP!!! Jeg har i en periode haft det lidt svært med nude/hudfarvede bukser og leggings, men de her var så tilpas billige og seje at jeg gav dem chancen. Det er også en god afveksling til de andre bukser og leggings jeg sporter.

12 kommentarer:

Christina sagde ...

Du ser jo skide godt ud! - Cool. Har godt set bukserne i H&M. Overvejede dem også, så nu ærger jeg mig lidt :)

http://passionsforfashion.blogspot.com/

Ms Confashion sagde ...

Åh, det lyder som en skøn dag - godt at høre du er ovenpå igen!!! Det er slet,slet ikke vejr til at være syg!

Og de buxer er da skønne, sundayhot chick dér på Volden :-)

<3

Sara Schelde sagde ...

Lækre bukser - jeg tror jeg skal i H&M idag;-)

/sara
www.saraschelde.dk

Sarah sagde ...

Hvor er det godt at du er ovenpå igen! :) Fedt tøj, og især fede sko.
www.boennen.wordpress.com

Kia sagde ...

Jeps, bukserne kan anbefales. Elsker prisen!! :)

Anne Sofie sagde ...

Kia, jeg er normalt vildt fan både af dig og nude, men dé dér bukser - nej. Sorry.

Anw. popeye brunchen lyder fabelagtig - jeg har desværre ikke været så heldig at ramme Lunas i weekenden, så jeg har endnu deres brunch til gode. :)

Anonym sagde ...

O.K. har de lidt som Anne Sofie med bukserne. Du ser jo fin ud i så meget andet.:-)

Kia sagde ...

Haha, fair nok piger.. Jeg kan dog stadig godt lide mine nude haremsbukser.. Virkelig meget..

:)

Kia.

Aveline sagde ...

hahah, dem har jeg også lige købt :p
virkelig virkelig behagelige! :p

Cecilia sagde ...

Dem købte jeg også i lørdags, dog i sorte - nude er nok lidt for "vildt" for mig..

men ja de er skønne.. sidder faktisk i dem as I write ;)

Pernille sagde ...

Det ligner præcis de samme, som Vanillascented har, og hun rocker dem altså også virkelig godt som højtaljede (http://vanillascented.freshnet.se/2010/04/25/beige-brown-black/). Troede de var meget dyrere! Så nu ærgrer jeg mig lidt, at jeg alligevel ikke gik forbi h&m i dag..

Kia sagde ...

Jeps, behagelige bukser skal der også være plads til.. :)

Hehe.