11. maj 2010

Verden rundt på 45 blogs.

Photobucket

(vogue.fr) Jeg faldt forleden over fransk vogues "le tour de monde en 45 blogs". De tager en tur rundt i verden og fremhæver 45 mode- og streetstyleblogs. Fra Danmark er kun Copenhagen streetstyle fremhævet. Måske fordi at der i Danmark ikke er nogle modeblogs med stort internationalt format? De fleste danske modeblogs er jo ren "hygge", i forhold til de store kommercielle modeblogs der findes i udlandet. For en blog-a-holic som mig, så er det altid dejligt med nye udenlandske modeblogge, skrevet af ekstremt velklædte og smukke piger, der kan inspirere mig til min egen stil og blogging. Find inspiration blandt de 45 blogs rundt om i verden HER!

6 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Ja vi har vel stort set kun Anywho, som indtil videre er gået all the way med deres blog.

Men skønt med inspiration til nye blogs -jeg er netop gået i gang med eksamenslæsningen, så overspringshandlinger kan man jo altid bruge :D

Charlotte sagde ...

Så også godt listen. Undrede mig faktisk lidt over at DK ikke var repræsenteret i højere grad, for synes da at der er nogle enkelte blogge i DK som måske har lidt mere internationalt format end de fleste af os. Men næh, åbenbart ikke i Vogues øjne....

Ms Confashion sagde ...

Uh, hvor spændende... er sikker på det er smukt, når Vogue har kastet deres besyv efter dem :-)
Ta'r en kigger, tak!

Mathias Jensen sagde ...

ret lækkert tip.

Tjittjat.blogspot.com

Kia sagde ...

Selv tak..

Godt at I kunne bruge det.. :)

Ja, efter min mening findes der ikke en eneste dansk modeblog med internationalt format.. De fleste laver jo photoshoots ligefrem.. Se bare Rumi..

I DK er det mere umiddelbart. Det kan jeg godt lide..

Men listen er god inspiration!! :)

Kia

aninececilie sagde ...

I love it! :)