19. maj 2010

Scorehunden Bella.

Photobucket

Uhh, sejt dagens med Øresundsbroen i baggrunden! :) Det er hårdt at passe hvalp! Vi har passet Bella siden mandag aften til i dag, onsdag. Hun er en dygtig hvalp der sover i sin kurv, men hun vågner dog et par gange om natten. Gør babyer ikke også det? Heldigvis er hun ok renlig og har kun haft et par uheld. Min kæreste gik en lang tur alene med Bella på Bryggen i går, men han blev nødt til at skynde sig væk derfra efter noget tid. Han kunne simpelthen ikke få fred fra folk (piger) og han blev ovenikøbet inviteret på kaffe af en lækker pige. Tsk! Så er du er single - Så få en mopsehvalp.. Haha. Jeg har også fået mange nye "venner" på Amagerbro, det er som om at en hund, er en perfekt åbner for samtale om hunde og vejret. Jeg er slet ikke vant til at tale med så mange fremmede mennesker hele tiden.

I går var vi også en tur på "Sylten", som er en super hyggelig strand i Dragør, der bliver brugt til Kitesurfing, hundeluftning og så ligger der den hyggeligste café, hvor man kan få dejlig mad og kaffe. Udsigten er heller ikke værst. Stedet kan klart anbefales!

Jeg afsluttede dagen hos Aller på Havneholmen, hvor jeg deltog i et arrangement omkring modemagasinernes fremtid vs. de sociale medier. Arrangementet nåede desværre aldrig op på det niveau, jeg havde håbet.. Det var mere et foredrag om, i dette tilfælde, ELLE DK og Feminas fordele og ikke så meget en diskussion om, hvad der skal ske med magasinerne og hvad de skal gøre for at eksistere om 10-20år. Jeg laver et længere indlæg om dette på et senere tidspunkt. Det er nemlig et virkelig spændende emne!

Dagens - Jeans fra Gina Tricot, sheertop, navyjakke og tørklæde fra H&M, plastikjakke fra Q&A, converse og hund fra pernillesmops.dk :) Haha.

13 kommentarer:

Mi Confesión sagde ...

Der er noget ved det her indlæg jeg virkelig godt kan lide. Jeg ved ikke helt hvad det er, men jeg synes bare at det er et dejligt indlæg - og en dejlig hund.. :)

Line Sofie

Ditte sagde ...

Ej hvor er den sød! Det er en klart score hund:) hvis der er noget der giver nye venner så er det en hunde hvalp, alle vil jo over og snakke - desværre for det meste med hunden:)

Jeg ville bestemt også stoppe op for at snakke:)

/Ditte/Modekolibrien.dk

Line sagde ...

Det ultimative accessory! ;D

Signe sagde ...

årh hvor er hun sød!

Ms Confashion sagde ...

Hunde ER bare et hot samtale-emne på gadeplan... Men nok mest hvis det er lækre hunde såsom Bella og min lilemand (hihi) han tiltrækker sig da i hvert fald os' en hel del opmærksomhed; kaffedates og pensionister falder over hinanden, det har da været noget af en øjenåbner!
Hvor ligger Sylten henne - jeg går nemlig også ude ved fem-øren og deromkring, ville være sjovt at prøve noget nyt :-)
/xxx Nete

Anna Ida sagde ...

Eeeej hvor sjovt! Jeg bor i Dragør, og min venindes far ejer sylten! De har bare den bedste mad! Jeg bor lige 1 km fra den. Jeg eeeelsker din blog og hyggeligt indlæg : D

Unknown sagde ...

Hej:)
Hvilken model er dine Gina Tricot jeans? forresten har jeg selv en hund som hedder Bella, sødt navn! :)

Camilla sagde ...

Hej Kia.
Rigtig hyggeligt indlæg og super sød hund. Det er da klart at folk kommer over hilser når man har sådan en lille kær en på slæb ;-)

Jeg tænkte på, hvilken størrelse er din sheertop og hvordan synes du den er i størrelsen? Har selv planer om at bestille en på nettet, men synes det er svært når man ikke ved hvordan de er i størrelsen.

Hilsen Camilla :-)

Karen sagde ...

Som hundeejer skal man virkelig være hardcore til smalltalk! Men det er nu hyggeligt. Frygtelig sød hund - ville ikke have noget imod at have sådan én som feriebarn once in a while. ;)

/Karen

Kia sagde ...

Ihh, tak for de fine ord.. :) hun er super nuttet, ja. Fedt at kunne passe og aflevere tilbage.. Haha.

Mine jeans er silvia modellen og jeg har selv klippet hullerne.. :) Sheertop er str. M. Den er ret lang, men på den gode måde..

:) Kia

gina sagde ...

Er vild med konceptet "scorehund" og i øvrigt din udtalelse - "Det var mere et foredrag om, i dette tilfælde, ELLE DK og Feminas fordele og ikke så meget en diskussion om, hvad der skal ske med magasinerne og hvad de skal gøre for at eksistere om 10-20år."

:-):-)

Kia sagde ...

Hehe,

Jojo, scorehund er et godt koncept.

Jeps, der kommer et indlæg, hvor jeg uddyber min mening om magasinerne vs. de sociale medier og også hvorfor jeg ikke er magasinblogger.. Glæd dig.. :)

God dag, Gina!

Kia.

Astrid sagde ...

Man føler sig helt stolt, når ens modeblogger besøger den by, man bor i.. :)

KH. Astrid.