18. maj 2010

SUNNY MONDAY!

Photobucket

I går var jeg ude og gå en lang tur i byen, man må jo nyde solen når den endelig kigger frem. Vi afsluttede dagen til lagkage og boller hos mine forældre, hvor min kære mor fyldte år. I aftes hentede vi også mopsehvalpen Bella, som skal være feriebarn til på onsdag.

Et af sidste sommers bedste køb er denne buksedragt fra h&m trend. Jeg gav 249kr for den og den har den fineste draperede effekt i overdel og underdel. Buksedragten har siden sidste sommer reddet mig adskillige gange, når jeg står og kigger uinspireret ind i mit klædeskab. Bare på med et par sjove strømpebukser og en cardi, også kører det.. Nemt yndlingstøj! Har I også sådan et stykke tøj?

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er rigtig flot, den buksedragt! :)

Marie Joost sagde ...

Ja leggings og en stor trøje;D

Sarah sagde ...

Jeg har det med min xl Alistrøje, min cardigan og så nogle strømpebukser. Det går altid i mit hoved i hverfald ;)
Rigtig sød buksedragt og fede sko, hvor er de fra?
www.boennen.wordpress.com

Sarah sagde ...

Det er mig fra før, ville bare sige at jeg elsker den smoothie du har i hånden, hæhæ. Smager himmelsk :D
www.boennen.wordpress.com

mille sagde ...

Uh ja en yndlings cardigan fra Bruuns Bazaar der kan redde selv det mest triste outfit :D

Snyd at du skal passe mopshvalp, nyd det :)

Anonym sagde ...

Nejnejnejnej - det funger overhoved ikke.. :-)

Anonym sagde ...

en sort velour-kjole (ikke nervøs velour, men rigtig velour!) som jeg har på aaaalt for tit!

- Sophie

Sille sagde ...

Jep, en buksedragt i tilsyneladende stort set samme snit... min er bare fra Camilla Stærk... Jeg elsker den! Den er i beach cotton, og jeg laver nøjagtig samme trick som dig, hvis jeg står i en tøj krise!!

Anna sagde ...

Hvor er dit fine tørklæde fra? Synes dit outfit er vildt fedt!

Kia sagde ...

Hej,

Tørklædet er fra H&M, du! 79.75kroner! :)

Cool at jeg ikke er den eneste der har et tøjkrise-item.. :)

God dag og ja, god smoothie.

Kia.

Anonym sagde ...

Fedt outfit! :) hvor har du fået fat i strømpebukserne og skoene??