15. maj 2010

I blæsevejret.

Photobucket

Nøj, hvor har vejret været kedeligt i dag og i går. Jeg trodsede dog blæsevejret og stillede op til et 'dagens' i går. Min nederdel er fra zara og kostede 59kr. Den minder mig lidt om de populære pocketskirts fra AA - prisen i zara er bare bedre! Jeg købte også en i grå og en stribet, da jeg tror at de er nemme at style og perfekte til sommeren. Jeg brugte fredag aften på laksemiddag sammen med søde veninder, det var super hyggeligt. Lige nu prøver jeg at tage mig sammen til at tage ind og købe en fødselsdagsgave til min mor. Det bliver dagens udfordring, da hun ikke ønsker sig noget særligt.. Typisk! Nå, nu er det på med mine nye seje hunters og ud i regnvejret til ære for mor.. :)

14 kommentarer:

Anna sagde ...

Du ser skøn ud! Elsker nederdelen - vil jeg også ind og kigge på :)

/Anna
http://infashionwetrustblog.blogspot.com

Line F [Jammerkomode] sagde ...

Rigtig søde strømpebukser!
Hvordan kan det egentlig være du aldrig smiler med tænderne? :)

Anonym sagde ...

Kære Kia!

Jeg har været helt tilbage i de gamle arkiver, og jeg må virkelig indrømme, at din blog er steget i graderne, som tiden er gået. Dog må jeg indrømme, at jeg virkelig savner dine musikindlæg! Jeg blogger selv om musik, og savner lidt at høre/læse hvad andre sætter pris på.

Håber på at dette vil kunne inspirere til evt. musikindlæg.
Tak for en lækker blog!

**Stephanie Schram
www.skyldigemaskiner.blogspot.com

Ms Confashion sagde ...

Brrr... dét lyder som en kolld fornøjelse! Håber, du finder noget fint til hende :-D
/xxx

Belinda sagde ...

Kender det kun alt for godt: "Jeg ønsker mig ikke noget"... Det er så svært at købe gave til nogen som ikke ønsker sig noget... Men det er et skønt outfit du har trodset det dårlige vejr i :)

loulou sagde ...

Det er et af dine bedste billeder :) (Louise fra Gina Tricot)

Anonym sagde ...

jeg elsker den ugle halskæde så evigt højt ! hvor er det nu den er fra, og til hvilken pris :) har godt nok set at H&M også kommer med en meget fin udgave, så den glæder jeg mig også til at få fingrene i.

Helene :)

Unknown sagde ...

Lækkert outfit :-)

Karoline - www.wegotcarriedaway.blogspot.com

Unknown sagde ...

Hey!

Fin "stay-up" blondekant der titter ud under nederdelen!

På et tidspunkt uploadede du et program (eller lign.) til at lave polaroids. Jeg kan simplethen ikke finde det mere så tænkte på om du kunne uploade det igen eller smide et link her?

:)

Lola sagde ...

Årh de nederdele er så skønne! Købte også selv tre i Zara, og tror seriøst de blive gode til sommer!! :D

Kia sagde ...

Hej piger,

Mange tak.. Haha, Louise fra Gina Tricot! Dig kan jeg godt huske. Strømpebukserne er fra topshop og blondekanten man kan skimte er faktisk et par shorts jeg her under nederdelen fordi den var en smule kort og så blæste det så meget i går.. :)

Stephanie - Ja, min blog har udviklet sig en del og ja, skrev faktisk en del om musik før. Skal nok tage din forespørgsel til efteretning..

Line F - Ehm, smiler ikke med tænderne fordi.. Det ved jeg ikke.. Det gør jeg da også nogle gange? :)

Helene - Uglehalskæden er fra Ebay.. :) Prøv at søge på ugle i søgefeltet. Så finder du indlæg og link..

Hav en god dag allesammen! :)

Kia.

Line F [Jammerkomode] sagde ...

He he så kan det være det bare er mig der ikke har lagt ordenligt mærke til det ;)

God lørdag til dig, med eller uden tænder!

Anonym sagde ...

Virkelig fedt outfit, meget gennemført! :-)

Kia sagde ...

Line F - Ja, det er rigtig nok ikke noget jeg gør så tit. Får tykke kinder.. :)

Camilla - Tak du! :)

Kia.