18. maj 2010

H&M FAA.

Photobucket

(hmfaacollection.com)

I morgen skal jeg til shoppeevent i H&M i Galleri K i forbindelse med 'fashion against aids'-festival-kollektionen. Folk er crazy til de dér events, så jeg har udset mig et par ting jeg skal fokusere på. Jeg er 100% på frynsekjolen, som jeg allerede skrev om her. Den bliver perfekt til Roskilde.. Derudover er jeg ret vild med lyse jakke med krystaller (??) og læderjakken. Jeg har en syg ting med jakker, så de skal klart tjekkes ud. De højtaljede shorts kunne godt blive et godt alternativ til de almindelige denimshorts, som jeg går meget med om sommeren. Skal helt sikkert også tjekke de festivalrelaterede ting ud bl.a. toilettasken og det fine regnslag. Er der noget fra kollektionen du skal have fingrene i? Kollektionen kan fås fra torsdag d. 20.maj. Tjek resten af kollektionen ud her og priserne ud her.

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan den også købes på nettet fra d.maj?

Sophie Kongsted sagde ...

Det er nogle vildt lækre ting. Ved du hvor meget den sorte/hvid 'kappe' koster? :)


bysophiedk.blogspot.com

Signe sagde ...

Der er rigtigt mange fede ting imellem, tror jeg vil gå efter læderjakken og så en kjole eller to. Bliver nød til at beherske mig xD

A STRANGERS LIFE sagde ...

Glæder mig ekstremt til H&M FAA kollektionen kommer! Har selv forelsket mig i et par denimshorts :)

Besøg min blog hvis du har lyst:
http://secretlyblogger.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Hvor er jeg vild med det! Vil virkelig også gerne vide om det kommer på nettet fra torsdag?? :-)

Sarah sagde ...

Jeg kan godt lide denimshortsene og læderjakken. Jeg har også noget med jakker og har et helt skab, men desværere kun med vinterjakker. Jeg ville ænske jeg havde sådan en læderjakke.
Ha det godt
www.boennen.wordpress.com

Marie sagde ...

Hej Kia
Er det meningen jeg ikke har modtaget mit shampoo endnu? :D

Line sagde ...

Jeg er ikke typen der ejer regntøj, men det der regnslag kunne jeg godt overveje! Så kan jeg også lidt bedre retfærdiggøre endnu et tøjkøb overfor mig selv når det nu er et praktisk køb ;) De der shorts er sgu også ret lækre! Yummy

Anonym sagde ...

Er det et arrangement man skal have billetter til eller kan man bare komme?

Cecilia sagde ...

Jeg har også en del favoritter.. håber jeg kan få fingrene i dem.. men jeg skal jo også derind imorgen, så det kan være vi ses ;)

Pernille B sagde ...

jeg er meget sur over de kun kommer til at sælge det i kbh, når man nu er fra odense af. Grumble, grumble. de sorte sandaler med det hvide tribalmønster er bare så fantastiske, har ledt og ledt, men kan ikke finde et ordenligt alternativ. :/

Anonym sagde ...

Perneille.
Kollektionen kommer da også til Odense (og Aalborg, Århus, Roskilde, Lyngby, København og Frederiksberg)

Kia sagde ...

Hej piger,

Kollektionen kan findes online på torsdag d. 20.maj og på hm.com kan I se hvilke butikker der forhandler kollektionen.

Arrangementet i Galleri K kræver invitation, så vidt jeg er orienteret.
God dag,

Kia.

Anonym sagde ...

Jeg har nuppet den stramme denim-kjole, en sort herre-hat og et par høretelefoner med zebra-mønster. Vil virkeligt gerne have fingrene i frynsekjolen, men der står pt. inde på H&M's hjemmeside at den er "Sold Out". Måske den kommer tilbage imorgen? :)

Kia sagde ...

Ja, det er set før at tingene kommer online igen, når de lige har fået opdateret deres lager. Bare vær tålmodig. Ellers er der virkelig mange frynsekjoler i Galleri K.

:)

Kia.