25. maj 2010

Læder, striber, denim, converse..

Photobucket

..Sådan lyder opskriften på det perfekte helligdags-outfit. Billedet er fra i går, hvor jeg havde fri sammen med kæreste. Vi spiste dejlig frokost hos svigermormor og kørte derefter til Roskilde for at spise dagens 2. frokost med kærestes bror på Café Vivaldi. Meget sultne mennesker, vi er.. Haha.

I dag hører I ikke mere fra mig, da jeg skal klare noget vigtigt, som nok ikke vil give mig det store overskud resten af dagen. Så jeg håber at I får en super dag og at solen vil skinne på jer.

17 kommentarer:

Louise sagde ...

Hvor ser du godt ud, og glæder mig så meget til selv at modtage, når jeg ser dig med den på :)

God dag:)

/Louise

Line sagde ...

Møg lækker jakke! Håber godt nok den kommer tilbage i deres online store snart..!

Linee sagde ...

Jeg er noget så misundelig på din fine nye læderjakke :)

Unknown sagde ...

Den klæder dig fantastisk godt den læderjakke!
Man bliv er helt misundelig:)

Anonym sagde ...

hvor er den fine ugle-halskæde fra og hvad koster den?

Andra sagde ...

Hej Kia!
Jeg elsker din ugle-halskæde, og det er lidt sjovt, for jeg bestilte min helt egen i går, som er magen til din. :)

http://modemusen.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Elsker den ugle-halskæde.
Har bestilt en der minder om den fra hm.com til 69 kroner.

- God dag til jer alle. (:

Lærke og Emma sagde ...

Er vild med ugle-halskæden!
l-e-passion.blogspot.com

Me sagde ...

Jeg havde også min ugle-halskæde på idag:)Og jakken ser vilt godt ud!

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak skal I have, er også superglad for både jakke og ugle.

Uglen er fra Ebay. Prøv at skrive owl necklace eller owl pendant på ebay.

:)

Kia.

Sarah sagde ...

Jeg vil SÅ gerne have en ugle halskæde, men kan ikke lige tage mig sammen til at bestille en. Din læderjakke er vireklig ogsp fed, og det samme er resten af dit helligdags outfit ;)
www.boennen.wordpress.com

Anonym sagde ...

Det er så fedt det der sæt.
- så enkelt, men smart. (;

Kia sagde ...

Tak I to! :)

Kia.

Momo sagde ...

Lookin' goooooooood ;D

Kia sagde ...

Tak MOMO! :)

Anonym sagde ...

Hej tøser

Vil blot sige, at uglehalskæden kan købes på trendsales til kun 50 kr!! Bare søg efter ugle.

Kia sagde ...

Det tip er hermed givet videre.. :)