24. maj 2010

40kroners-kjolen.

Photobucket

Har I set de dér billige kjoler, som man kan få i H&M for tiden? Den her kostede 39.95kr - så gør det jo nærmest ikke noget at jeg bliver træt af at glo på den snart, fordi alle piger i København også har den.. :) Jeg har købt den en størrelse for stor, lidt dumt, men jeg gad ikke bytte den for 40kr og det er dog ikke noget et bælte ikke kan klare..

I går havde jeg rocker mange tømmermænd efter en super fed dag i fælledparken i lørdags. Det er længe siden at jeg har haft det så sjovt og bare har haft lyst til at danse dagen lang. Det gjorde jeg så, med en del tømmermænd til følge. Outfittet er fra i går og taget i mine forældres have, hvor de inviterede på tømmermændsgrill. Det siger man jo ikke nej til! :)

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har du købt kjolen i en af butikkerne eller på nettet? (:

Anonym sagde ...

Den er rigtig fin til dig, og du er faktisk den første jeg ser med den på...hvilken str. tog du?
/Maria

Mille sagde ...

Jeg er lidt vild medd printet - og så til 40 kroner!
Jeg købte den her kjole da jeg var i London sidst - den minder lidt om, print-wise ( - og også til en lidt anden pris, men altså - 40 kr.?! Det er jo lige mig! :D)

http://mysplashofcolour.blogspot.com/2010/02/maxi-green.html

Jeg har set kjolen i butikkerne her i Odense, men jeg kan ikke huske om jeg har set den online...

Mille
MySplashOfColour.blogspot.com

Duygu sagde ...

dine sko er mega nice! hvor er de fra? :)

Anonym sagde ...

har også kigget på den op til flere gange, men ved ikke hvorfor jeg ikke har købt den. (;

Kia sagde ...

Hej piger,

Den er købt i H&M på fisketorvet, men jeg har bestilt den i sort online.. Den her er str. L, da det var de eneste der var tilbage. Den sorte jeg har bestilt online har jeg bestilt i M, den passer nok bedre.. :)

Ja, printet er fint også til 40kr! :)

Mine sko er fra My favourites (Friis og co.)..

:)

Kia.

Nana sagde ...

Er den meget nedringet? Den ser sådan ud på H&Ms hjemmeside? Jeg ved godt, din kjole var en størrelse for stor, men hvad er dit indtryk?

Kia sagde ...

Hej Nana,

Ja, den er ret nedringet vil jeg sige.. Man skal lige rette den til en gang i mellem.. :)

Kia.

Lisbeth sagde ...

Den klæder dig - men du er også god til at style den!

Rigtig godt køb :)

BRUUN by BRUUN sagde ...

Har kigget på den her i Aalborg også -
fantastisk hvad de kan lave tingene til altså !

Looking good Kia :-)

/Linda

Kia sagde ...

Hej Lisbeth og Linda,

Tak skal I have. Ja, styling er så vigtigt, det går jeg meget op i.. :)

God aften.

Marianne sagde ...

HAHA, det ser ud som om du holder kurven med blomster i hånden!

Kia sagde ...

Ja, det har jeg først lagt mærke til nu..

Ditte sagde ...

De er lækre nok og især til 40 kr, men alle har dem bare :(
Så de mister lidt af det spændende, når det er hver mands eje.

Kia sagde ...

Hej Ditte,

Jeg har faktisk endnu ikke set nogen i København og omegn med kjolen. Måske har jeg bare været heldig??

:)

Kia.

Anna-Sofie sagde ...

Den er super fed! Stod men den i hånde i går i H&M, men jeg tænkte - 'Nej, lad være, du har nok kjoler'. Dumt dumt dumt...