6. maj 2010

Onsdagsmønster.

Photobucket

Onsdag holdt jeg fri fra job og ordnede diverse ærinder og møder i byen. I løbet af dagen mødtes jeg med søde Emily på Baresso. Hun har købt smykkeskrinet fra Zara sammen med mig og CharlotteD, så vi kunne få gratis porto og seje smykkeskrin. Ellers har jeg bare brugt onsdagen på at spise dejlig mad og jordbær til dessert. Egentlig en dejlig onsdag. I dag står den indtil videre på skole.. Ikke så spændingsfuldt, nej.. :)

Jeg havde mit nye tørklæde og min billige kjole fra H&M på. Synes det fungerede meget godt at mikse mønsteret og tie-dyen..

12 kommentarer:

Emilie sagde ...

Er helt vild med det tørklæde! hvad har du givet for det?(:

Rikke'M sagde ...

Thumbs up for kombinationen! Ser rigtig godt ud :) Og er lige dig.

Christine sagde ...

Sikke en fin kjole. Har du et billede hvor man kan se lidt mere af den?

Kia sagde ...

Hejhej..

Jeg gav 79kroner for tørklædet og det er faktisk i rigtig god kvali.. :)

Jo, der kommer bedre billede på et senere tidspunkt ellers kan du se den hos Vibeke:

http://discountliv.blogspot.com/2010/04/mnster-er-det-nye-sort.html

:)

TanjaBelinda sagde ...

Hej Kia!

Super fedt tørklæde! Og dejligt billigt også:) Hvor er det fra?

Kia sagde ...

Det er fra H&M.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

ved du evt. hvilke h&m'er det kan købes i i kbh?

Kia sagde ...

Jeg har købt min i Fields.. Men har set den på amagertorv og i galleri K.. De er i de fleste H&M'er.. Det er det almindelig mærke.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

jeg har ellers lige kigget efter den i fields idag, men kunne ikke finde den.. kan du huske hvorhenne af det hænger?

Christine sagde ...

Tak for svar :)

Charlotte sagde ...

Fedt mønstermix - det klæder dig med lidt tribal-vibes:)

Kia sagde ...

Hej piger,

I fields hang den ved deres andet basistøj efter trendafdelingen..

Og tak.. :)