22. maj 2010

Shoppingspree med lillesøster.

Photobucket

Min søster er lige kommet hjem fra en måned i Thailand med OVERSKUD på kontoen (?!). Hun spurgte mig derfor, om jeg ville tage med hende ud og bruge lidt penge på en ny forårs- og sommergarderobe. OH YES, det vil jeg altid! Jeg elsker at shoppe til mig selv, men også meget gerne på andres vegne. Jeg kan afsløre at min søsters visakort var glødende, da vi var færdige. Hun købte nærmest noget i hver butik, men hun fik altså også fingrene i nogle lækre ting - Buksedragter, denimshorts, topshop skinny jeans, toppe, kjoler og bodystockings. Jeg endte med at have helt dårlig samvittighed på hendes vegne, lige PT har jeg nemlig ikke råd til den helt store shoppingspree. Jeg breder mine køb ud over en hel måned (Ahem, hver anden dag-hosthost.. :)). Jeg var bare kedelig og leverede frynsekjolen tilbage, brugte 100kr på en håndcreme og 80kroner i H&M. Yes, big spender.. :)

Outfittet fra fredag bestod af min nye jakke fra Wrangler og mine nye sko, som min kæreste (uopfordret) har købt til mig. De er et eller andet noname-mærke, men de er faktisk ret seje, fordi de er hvide, lave og kostede 70kroner i Føtex. Jeg synes at det er dejligt med en betænksom kæreste, der har hørt mig nævne 'lave converse' flere gange, for så at købe et fint alternativ, når han står der og køber kød og andre mandige ting i Føtex.. :)

7 kommentarer:

Christina sagde ...

Det er bare det bedste med en søster-shoppetur! Fin jakke btw og godt klaret du ikke købte mere end det, siger jeg bare!!!

http://passionsforfashion.blogspot.com/

Lea sagde ...

fed jakke!!

Sarah sagde ...

Hvor er du fin. Hihi gid jeg havde en kæreste, som så ogsåville gøre sådan noget for mig. Elsker det! Elsker også når man skal finde noget til andre. Har ingen søster, men veninder osv :)
Ha en god weekend :)
www.boennen.wordpress.com

Anonym sagde ...

Hej Kia :) Jeg ved ikke om du kan hjælpe eller måske kan nogen af jer andre ?
Jeg kan se at næsten alt det gode fra H&M's nye kollektion allerede er udsolgt .. Er der nogen der ved om det kommer tilbage på nettet og forhandles kollektion også i butikkerne?

KH Katharina

Belinda sagde ...

Uhhh, det er så fedt når man bare kan give los og være big spender en gang i mellem - din søster må have været blandt DK's lykkeligste kvinder i dag :-D
Der er ikke noget bedre end at komme hjem med flere poser fyldt, og man så kan være flere dage om at få pakket tingene ud :o)

Det er nogle fede sko, som din kæreste var så sød at købe til dig.. Og jakken er rigtig fin - det var et godt valg ;-)

SÒLEY sagde ...

Hvordan kan det være at du valgte mørk denim, frem for en lys denim ?

Du ser fab. ud.

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak! :)

Yes, min søster var glad og træt efter vores lange shopping!

Jeg valgte mørk denim fordi jeg har en denimjakke fra H&M i en lysere vask..

Ja, han er dygtig, sådan at købe gaver uopfordret.. :)

God pinse!

Kia.