17. maj 2010

En krøllet nederdel og gummistøvler.

Photobucket

Her har I lige søndagens kluns. Øv, endnu en weekend er hurtigt overstået. Er det bare mig eller går maj måned bare virkelig hurtigt? Efter en veloverstået BA-eksamen for præcis en uge siden, har jeg overhovedet ikke magtet at kigge på læsestof til mine to sidste eksamner. I stedet for at læse op, har jeg bare brugt sidste uge på jobbet, shopping, hygge med familie og venner og afslapning. Jeg må prøve på at lave noget studierelateret i denne uge..

Forleden kom der en bonuscheck fra h&m ind ad døren. Jeg skammer mig næsten over beløbet jeg har brugt, især når man tænker på, at jeg mindst 10-20 gange om året glemmer at vise mit h&m-kort. Bonuschecken var tilgengæld god og jeg brugte den meget hurtigt på ovenstående draperede silke-ish nederdel og stribede tanktop. Ærgeligt at nederdelen er blevet så krøllet, se lige bort fra det.. :) Også har jeg vist udviklet et usundt forhold til mine hunters - De er så behagelige, praktiske og nemme at bruge, især til kjoler og nederdele. Haha, jeg er så glad for dem at jeg lige har brugt 150kr på Ebay på ekstraudstyr til dem - Har købt fleecesokker og noget skurecreme til dem, så de kan blive varme og skinnende.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

ihh, hvor er du altså bare fin kia :) elsker din stil!

Lea sagde ...

hunters er bare great :)

Malene sagde ...

Så dit link til hunters i et af de forrige indlæg. Ved du, hvilke butikker der sælger hunters? Hvis de altså kan fås i butikkerne...
Elsker din blog by the way :-)
Hilsen fast læser

Malene sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kiim sagde ...

Røjsere er vejen frem!

Kia sagde ...

Jeps, røjsere styrer!!

Ehm, mine er fra brandos.dk.
:)

Kia.

Kia sagde ...

Forresten, ved ikke helt hvilke butikker der sælger hunters.. Google er vist din ven her.. :)

Kia.