7. maj 2010

Black on black.

Photobucket

Torsdagen bød på skole, fjerring-jagt og lang cykeltur i København med kæreste (der forresten endte med at jeg sprøjtede cola udover min frynsejakke og mine bukser, flot!). Jeg kastede et helt sort outfit på, det sker ikke så tit at jeg kun er sort, så jeg tog lige frynsejakke og navytørklæde på, så jeg ikke var helt sort og kedelig. Det er som om sorte outfits fungerer bedre, hvis man bruger forskellige materialer f.eks en frynsejakke, læder etc... På billedet har jeg lige behov for at vise mine ringe igen. Er bare virkelig glad for dem! :)

Weekenden skal bruges på eksamensforberedelse. Ikke særlig spændende.. Måske skal jeg også besøge mine søde forældre, som lige er kommet hjem fra ferie. Vild ungdom! :)

15 kommentarer:

Monce sagde ...

Lækkert! XD

Anonym sagde ...

Love this total black look, great shoes and jacket! Rock!

xx
http://theminetteissue.blogspot.com/

Pernille sagde ...

Hvor er du heldig med de ringe! Fjerringen ville jeg gøre mange mærkelige ting for at få fingre i... Og så får de den ikke engang i Friis & Co. i Odense! Shit. Ved du, om den kommer online?

-www.charmement.blogspot.com

Kia sagde ...

Thank you!!! :)

Ved ikke om den kommer online. Men i indlægget om ringene har Mia fra Friis opgivet et nummer du kan ringe til ang. nærmeste forhandler.. Måske det hjælper??

Kia.

Phuong sagde ...

very nice outfit!

Anonym sagde ...

Rigtig lækkert outfit! :) Jeg ifører mig heller aldrig i et helt sort outfit, men det skal da prøves.

Sofie sagde ...

Haha, du ville ikke holde længe i min "ugens udfordring"! :P

God weekend.

/Sofie

aninececilie sagde ...

Synes det er så fint at du er helt sort! ;) kan altså godt forstå du er glad for de flotte ringe.

Kia sagde ...

Hej piger,

Ja, tænk at næsten 100% sort kan fungerere så godt?

Sofie - Nej, din ingen-sort udfordring ville jeg aldrig bestå.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

Jeg elsker dine støvler! Hvor er de fra?
Du har en rigtig fed stil by the way! ;)
//fabstuffspotted.blogspot.com

Anna sagde ...

Smukt!
Hvor er din læderjakke fra og pris? :-) går nemlig og leder efter sådan en.
Er ringen fra friis&co. ?

Kia sagde ...

Hej piger,

Støvlerne er Shishibar.. Ringen er Friis-ringen og læderjakken er virkelig gammel og fra ONLY. :)

Kia.

HPZM sagde ...

Ser fint ud :)

Emilie sagde ...

lækkert look :) er du ikke en skat at læse mit indlæg http://emiliemode.blogspot.com/2010/05/problem-med-de-perfekte-sko.html , har nemlig et "stort" problem med de sko du har på :s

Kia sagde ...

Iiih tak..

Emilie - Jeg har ikke problemet, medmindre jeg ikke stramme snøren på dem.. Måske du skulle tale med shoshibar, for det er da irri!

Kia.