16. maj 2010

Søndagstip til din kommende shoppeuge.

Photobucket

I går var jeg forbi monki i Fields, som er en virkelig god monkibutik - Kæmpestor og med masser af varer. Jeg havde hørt rygter om, at de havde nedsat rigtig mange sko og lækre sager. Rygtet var sandt og jeg endte med at købe et par super cool wedges med spænder og lidt andre småting. Den supersøde ekspedient gav mig dette postkort/gavekort, som giver 30% rabat ved køb af tre produkter, også udsalgsvarer (Tilbuddet gælder også, selvom I ikke får postkortet stukket i hånden..). Da det er billigt i monki i forvejen, er der virkelig noget at komme efter. Jeg endte med at købe wedges på udsalg, en cardigan på udsalg og en pung til den nette sum af 250kr. Ikke dårligt! Tilbuddet er gyldigt indtil den 2.6. og gælder i monkibutikker i hele landet (Tak for info! :)) Hav en god shoppeuge! :)

13 kommentarer:

L sagde ...

... og også for Monki-butikkerne i Jylland ;) Fik det samme kort stukket i hånden i Aalborg.

Line sagde ...

Det gælder også i den i Århus. :)

Kia sagde ...

Cool piger,

Der stod kun de tre Københavnske butikker på det postkort jeg fik.. :)

Lea sagde ...

fedt! der skal shoppes igennem i næste uge ;)

Sara sagde ...

Årh, det bliver jeg NØDT til at udnytte!

Anonym sagde ...

Hej, kan huske du på et tidspunkt var på udkig efter en parka. Så lige, at Ellos, af alle steder, har en i kakigrøn til kun 199,-. Synes faktisk den så pæn enkel og ret parkaagtig :-) ud på billedet. Er en klovn til at indsætte link, men gå ind på hjemmesiden og søg på Parka.

Anna sagde ...

Uuh hvor et dejligt tip :)

Anonym sagde ...

Hvad kostede wedges'ne ? :)

No.3 sagde ...

Neeeej, hvor fint :) Det må jeg straks tjekke ud.

http://www.xno3.blogspot.com/

Marie Joost sagde ...

ihh hvorfor er man ikke i nærheden af en monki?

Anonym sagde ...

Ej tror jeg har købt de wedges i sidste måned ! :D


- wwww.kimberlycbc.wordpress.com

Nadia Kaplan sagde ...

Lyder som om du havde en rigtig go dag :)
ku godt være man skulle forbi en monki i det center jeg arbejder i ?!?! hmm heheh :)

nadia
nkl-fashion.blogspot.com

Anonym sagde ...

Tak for tippet:)