22. maj 2010

DENIM 4-EVER!

I torsdags var jeg til fin event hos Wrangler, i forbindelse med den nye Wrangler-afdeling i Magasin. Vi hørte lidt om Wrangler og deres nye butik og blev budt på pilsner og dejlig sushi. Det er bestemt ikke dårligt at være modeblogger, for det sker da, at vi får nogle fine gaver. Hos Wrangler fik vi lov til at vælge en ting fra butikken og de fleste valgte selvfølgelig jeans. Det startede jeg også ud med, men jeg ændrede jeans til en mørk denimjakke med rigtig godt fit. Jeg prøvede ellers et par HOTTE kassebukser, men dem var der overhovedet ikke stemning for blandt mine medbloggere.. TSK! :) Herunder har I et billede af jakken, som faktisk er en detalje fra fredagens outfit, som følger senere..

5 kommentarer:

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

nu ved jeg ikke om det er sagt med en vis ironi med kassebukserne ;) men hvorfor valgte du ikke bare dem hvis du synes de var hotte, og være ligeglad med dine medbloggere? ;) kassebukser mums! ;D

hav en fantastisk dag!

-Chrimscrams

Emilie Delance sagde ...

Hej Kia,

Tak for sidst, dejligt at møde dig. Jeg er også ret glad for jakken :)

xoxo Emilie

Kia sagde ...

Hej I to,

Jeg prøvede faktisk et par kassebukser og jeg var faktisk lidt vild med dem.. Men når der står 10 mennesker og siger NEJ!, så har er jeg ikke ligeglad.. Man er vel et menneske.. :)

I ligemåde Emilie, du er kommet på linklisten, læser jo din blog. Skulle bare lige mindes om dig.. Haha..

:)

Kia.

Emilie Delance sagde ...

Tak Kia, du er også på min ;).

xoxo Emilie

Kia sagde ...

Det var godt!! :)