1. maj 2010

Sej strømpebuks.

Hende dér den norske Ulrikke Lunds blog kigger jeg forbi via bloglovin, når hun skriver noget spændende. Hun er nu meget fin nogle gange og i dag havde hun de her cool strømper på. De er selvfølgelig fra lindex og jeg kan selvfølgelig ikke finde dem online. Øv! Normalt når jeg er Sverige køber jeg vildt mange sjove strømpebukser i lindex, de har virkelig mange seje til 80 svenske kroner. Jeg elsker sjove strømpebukser og har nok 30 par, for det er min erfaring at de kan redde mange tøjkriser. Lige nu kan du f.eks. finde DE HER online, dem har mange af jer spurgt til.. Jeg regner med at finde ovenstående i lindex fysiske butikker snarest og så vil jeg klart anbefale jer alle at gå amok i lindex næste gang i er i Sverige. (Og nu har jeg skrevet 'lindex' en million gange..:)

14 kommentarer:

Julie sagde ...

Hej Kia,

Jeg blev helt glad, da du skrev, det var til at finde de fine strømpebukser online. Jeg er stor fan af dem nemlig. Men når jeg kigger mig omkring på deres webshop, så falder jeg ikke over dem. Ville blive ualmindelig glad, hvis du gad smide et link?

/Julie

Kia sagde ...

Hej Julie,

JO selvfølgelig.. Bare mig der glemte det..

Her er link:

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=8078138&styleid=8078134&path=3403475;3215210;3232575;3528387;506580

God 1.maj.

sarah sagde ...

Jeg Elsker de strømpebukser du har! De er virkelig bare fede og kan virkelig gøre det kedeligste outfit mere spændende :D
Håber du og din kæreste har fået det bedre :)
- Sarah
www.boennen.wordpress.com

Lea sagde ...

de har nogle super fede strømpebukser, de der lindex! håber at jeg snart skal til sverige igen :)

Anonym sagde ...

Hola, der findes et par som ligner dem på en prik inde på Asos - samtidig til en billig pris :D

Anonym sagde ...

http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=965460

MiaMaria sagde ...

Hvor er de fede!! Dem må jeg da bare eje.. lige præcis disse er fede.. skriv meget gerne hvor man kan finde dem, hvis du finder ud af det..!

Mia M

www.life-lust-loveliness.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak for link til asos. Dem må jeg tjekke ud.

Yes, de er fede, de her fra lindex. Skal snart til Sverige.. Måske jeg skulle købe nogle med hjem?? :)

Kia.

Anonym sagde ...

Minder mere om dem, end det andet link: :)
http://www.asos.com/Asos/Asos-Heart-Suspender-Sheer-Tights/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1011390&cid=7657&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Black

Simone Hagemann sagde ...

Hvor er de fine! (:

TanjaBelinda sagde ...

Hej Kia!

Synes også de er über cool!

Har faktisk lige lavet et indlæg om nogle Henry Holland som kan fås på asos.

Tjek indlægget her hvis du lyster:)

http://kanikkeleveuden.blogspot.com/2010/04/henry-holland-by-pretty-polly-super.html

Hilsen Tanja

Anonym sagde ...

Jeg har købt dem fra Asos, de er også super fede syntes jeg selv. Der er dog ikke den der "knap" på dem, det syntes jeg ser ret fint ud på det billede du har lagt ud.
Eneste problem med Asos er bare, at der altid kommer lidt andre ting med i pakken også :)

Simone sagde ...

Du har så evigt ret, nylonstrømper kan bare redde ethvert kedeligt outfit!

Rikke sagde ...

Har I prøvet at bestille på deres hjemmeside? Hvorfor kan jeg ikke vælge at få det jeg vil købe sendt hjem til mig, i stedet for at få det sendt til en Blockbuster?