4. maj 2010

Same same, but different.

Photobucket

Ja, man skal vist ikke sige det alt for højt, når det bare kører igen efter sygdom eller dårlige tider, så rammer nemesis nemlig.. Jeg startede mandag morgen med en ubehagelig aftale der gjorde mig dårlig resten af dagen. Heldigvis havde min kæreste fri, så vi købte de første to sæsoner af Califonication på dvd og lå i forstæderne og så dem. I dag er jeg på benene igen og har brugt mandagen på arbejdet og et møde.

Jeg købte også haremsbukserne til 80kroner i grå. De er gode, måske ikke så klædelige.. Men gode! :) Tørklædet er også nyt og billigt. Jeg er ret vild med tie-dye effekten og størrelsen, det er jo kæmpe stort. Perfekt.

17 kommentarer:

Anonym sagde ...

Eeeelsker tørklædet!
Hvor er det fra? :) Og hvor er du pæn, Kia!

/Kram Marie

Sarah sagde ...

Arghh jeg hader sådan noget nemisis halløj! Jeg tror alt for meget på det selv, og det er virkelig forfærdeligt. Jeg var til eksamen i dag, og nu tør jeg ikke at sige om det gik godt, for så er jeg bange for det ikke gjorde :O
Det tøj ser rigtig behageligt ud, på en god måde :)
www.boennen.wordpress.com

Anonym sagde ...

en ubehagelig aftale? håber du er ok! :)

Lea sagde ...

håber du er okay!

og eeelsker tørklædet.. super fedt! (:

Nadia sagde ...

Det her sæt er virkelig flot til dig Kia!
Det er som om den stil passer RIGTIG godt til dig.
Der er et eller andet 'wood wood' chick over dig :)

gina sagde ...

Enig Kia.

Arh, Californication er den fedeste serie jo!

(og super lækkert tørklæde)

Unknown sagde ...

Jeg er også helt vild med tørklædet, kunne godt tænke mig at vide hvor det kommer fra...:-)

Kia sagde ...

Hej piger,

Jeg er ok nu. Men det var ikke sjovt at være mig i mandags.

:)

Tørklædet er fra H&M.

Kia.

Anonym sagde ...

undskyld, jeg spørger dumt, men hvad står tie-dye for?

godnat :)

Kia sagde ...

Det betyder at noget er bleget.. :)

Hald sagde ...

Tie-dye betyder batikfarvet :)
Forklaringen ligger også lidt i det engelske ord: noget der er bundet (tie) og farvet (dye) - hvilket netop er hvad man gør, når man batikfarver. Kort fortalt tager man noget stof, vikler snor om det et eller flere steder - og dypper det i et farvebad.
http://www.katsj.dk/Krea/vejledninger/601830_batik.pdf
/Hald

Kia sagde ...

Kloge dig. Tak for forklaringen. Det kunne jeg tydeligvis ikke klare.. Haha.

Anonym sagde ...

Hvor er bukserne fra?

Kia sagde ...

H&M - Det almindelige mærke til 79.95kroner.. KUPPP!!

Anonym sagde ...

Fåes de stadig i butikkerne? klædeligt eller ej jeg er haremsbukse-fan numero 1.

Anonym sagde ...

hvilken str. har du bukserne i?? kan nemlig ikke helt bestemme mig for hvor løse de skal side :)

Kia sagde ...

Hejhej,

De fåes online nu faktisk.

Mine er str. M. Kunne godt passe S i livet, men så blev de lige lidt for korte.. Og den går jo ikke.. :)

Kia