21. maj 2010

STALKER-Kia (og Mikkel).

PhotobucketPhotobucket
RebekkaMaria leverede et virkelig godt show til fashion against aids-event i onsdags. Efter shoppingen sad flere af os bloggere og hyggede os på 'the lot' og nød den gratis øl og mad. Under shoppingen spotttede jeg RebekkaMarias backstageområde og Mikkel var ikke svær at overtale til, at joine mig på min stalker-færd :) Perfekt måde at og tage et dagens på! På scenen workede hun altså virkelig frynsekjolen og i backstageområdet havde hun den fineste blazer på. Den er fra H&M trend og jeg er misundelig! Den var nemlig virkelig pæn IRL.

Mit outfit fra onsdag - Nederdel fra Zara, wedges fra Monki, sheertop fra H&M og jakke fra Only.

9 kommentarer:

Ditte sagde ...

Det er den jeg også har :D

Caterina Pinzarrone sagde ...

Hvor er i gode sammen :)Ja, jeg er også selv helt misundelig over jakken-har desværre ikke fundet den endnu.
hej hej

Anonym sagde ...

Gud, hvor er du høj eller er det hende der er lille??? :)

Elsker din blog!!!

Susan sagde ...

Kiaaaaaaaaa! Er det de wedgesfra monki du købte på udsalg?

Susan..

Kia sagde ...

Hej piger,

Ej, Ditte.. Er det den du har? Den er for LÆKKER! Jeg har slet ikke spottet den i virkeligheden. De må være udsolgt..

Caterina - Ok, så jeg er ikke den eneste der ikke har set den i butikkerne.

Ja, jeg er ok høj. Folk bliver i hvertfald ofte overraskede over min højde når de møder mig første gang, især når jeg også har høje sko på.. :)

Susan - Jeps, udsalgswedges fra Monki.

God lørdag,

Kia.

Unknown sagde ...

Jeg så en lignende blazer i H&M i lørdags. Den havde bare ikke sort kant, men en lysere farve. Den var rigtig lækker, men til 499 lod jeg den hænge.

Kia sagde ...

Hej Malene,

Hm, mon ikke det var den??

499kr er lige i overkanten..

:)

Kia

Ditte sagde ...

Ja, det er den, jeg tror stadig, at de har den her i Aa, men ja, den koster altså de 499,- :S

Kram

Kia sagde ...

Hm, Ditte.. Jeg overvejer lige om det var noget du skulle hjælpe mig med..

:)

Kia.