3. maj 2010

Styling - Gør det simpelt.


(Kilde - Ukendt)
Vi har vist alle forstået at Alexa Chung har god stil. Jeg er lidt i tvivl om hvad hun ellers er kendt for? Er hun mon bare en IT-girl? Hun er jo ikke skuespiller, sangerinde eller model (Så vidt jeg ved?) Tilføj gerne en kommentar, hvis du ved noget om Alexas kendthed.. :)

Nå, men, hendes stil er simpel og nem at kopiere. Det er ikke altid at mine outfits er lige simple, men jeg prøver dog at gøre det så nemt som muligt for mig selv og det gør Alexa vist også. Hun bruger få ting, ikke så meget tingeltangel. Herover har hun stylet et par denimshorts helt genialt og enkelt. Med en lækker jakke og nogle lækre sko + strømper kommer man vist langt her til sommer. God inspiration til sommerens looks.

22 kommentarer:

Mai sagde ...

Alexa har faktisk arbejdet en årrække som model, men derudover er hun nok mest kendt for sit MTV show, It's On With Alexa Chung. :)

Anonym sagde ...

Hun er tidligere model og tv-vært: http://en.wikipedia.org/wiki/Alexa_Chung :)

rijaH sagde ...

Eneste jeg har set hende i er som studievært.. så tror umiddelbart det er derfra? Men jeg anede ik hvem det var før jeg begyndte at læse blogs og troed faktisk hun var kendt for et eller andet spændende.. men guess not :P

Christina sagde ...

Ja, hun har bare god stil! Det må vi give hende :)

Hun har vist også været tv-vært..

http://passionsforfashion.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Ja, og så skal man lige have så flotte ben! ;)

AM sagde ...

Mener at hun startede sin karriere med at være model, og så blev hun tilbudt job som vært på et program, der hed Popworld på engelske Channel 4. Og så er den ligesom bare gået derfra med musikerkæreste og kendisstatus.

cloé. sagde ...

hun startede vist ud som model omkring de 16 og så har hun jo lige været vært på mtv. ellers er hun vist bare ret meget it-girl.

Camilla sagde ...

mener at hun er tv-vært. Hun har da i hvert fald haft showet 'It's on with Alexa Chung'. :)

Iben sagde ...

Hun leger vist lidt model og så vært på It's on with Alexa Chung(det show er vist stoppet). Men det er vist hendes fantastiske stil som har gjort det meste :D

Anonym sagde ...

Hun er TV-Vært så vidt jeg ved :) Men ved ikke helt hvad hendes show går ud på ..

-Cecilie :)

Anonym sagde ...

Elsker også hendes stil. synes den er så dejlig personlig og fantastisk casual.

Alexa var model som teenager, og blev siden presenter for Channel 4, hvor hun interviewede celebs og bla. blev kendt for at rette på Panic at the disco's grammatik.

Siden blev hun tv-vært på MTV, og nu er hun igang med et britisk modeprogram kaldet Frock Me, og kommer i august ud med en tøjcollection i samarbejde med Madewell, som at dømme ud fra previewene bliver helt igennem fantastisk!

Det er hvad jeg ved :)

Katrine sagde ...

Har lige læst om hende i ELLE.
Ja, hun er udråbt til IT-girl.
men hun er muse bl.a. for chanel. Hun har været DJ.
Hun var model fra 2002-2006, og blev studievært derefter med eget program. Programmet stoppede i 2009.

Trine sagde ...

hun er så fin ja, og blev faktisk kendt som model, men er vist mere en it girl efterhånden.

/trine

Marianne L sagde ...

De vidste da tit en program på Zulu for længe siden. Men en britisk stylisk Gok, som også er mega sej. Det var hun også med i :-)

Sofie sagde ...

Jeps, hun er model og studievært på MTV, men hun er også kæreste med Alex Turner (forsangeren i Artic Monkeys - han er nu ret nuttet)

Sofie - sofietoft.blogspot.com

sofie madsen sagde ...

ja, jeg kender hende også fra Goks Fashion Fix, som var det fedeste program, hvor han forvandlede high street tøj til virkelig, virkelig flot tøj. han var oppe imod kendte designere, og vandt næsten hver gang :)

Kia sagde ...

Så hun er i virkeligheden bare en kendis, der har lavet meget lidt arbejde, men har kæmpe IT faktor. Også mit indtryk.

Ja, hun har smukke lange ben og det er ikke lige alle der har det.. Men derfor kan man jo godt blive inspireret af hendes stil.. :)

God dag til jer alle.

Anonym sagde ...

Pyha, nu ved jeg godt at jeg siger noget som er helt tabu; men jeg synes altså slet ikke at Alexa er så fantastisk som alle andre går rundt og siger at hun er! Ja, jeg synes da at hun har noget pænt tøj i ny og næ, men det er da slet ikke så grænseoverskridende? Er jeg den eneste som synes det?

Kia sagde ...

Jeg forstår godt hvad du mener. Jeg kan ikke så godt lide den der glorificering af hende. SÅ SEJ er hun heller ikke. Men hun klæder sig godt på.. Det må jeg give hende.. :)

Anonym sagde ...

hun har været model, ja, som de andre siger. blandt andet for urban outfitters, faktisk.
så har hun jo været på frock me, gok's fashion fix, vanity lair osv.
hun var medvært i popworld i ret lang tid, og så har hun jo haft sit eget show på mtv. og nu er hun gået igang med en ny sæson af frock me med henry holland.

mht alexa chung - så kan jeg sagtens se, at det ikke er specielt nyskabende eller chokerende, men jeg synes nu egentlig hun er ret fantastisk. hverdags-agtigt og brugbart, smukt og forholdsvis enkelt med fede detaljer.

Mette sagde ...

Jeg bryder mig bestemt ikke om denne hype omkring Alexa. Det er jo helt tydeligt for enhver at denne pige har en spiseforstyrrelse. Jeg synes det er så sørgeligt at piger som er meget påvirkelige får hende smidt op i hovedet somom at vi alle skal se sådan ud! Hun har ingen gnist i hendes øjne... synes det er trist at hun bliver hypet så meget. Sjovt nok var hun ikke it-girl da hun havde en del kg mere på sig. hmm...

aninececilie sagde ...

Jeg elsker Alexa for hendes stil - synes altid hun er mega-inspirerende! Og elsker det hun har på her:)
Er helt enig i at det er trist og synd at hun er så tynd, men jeg håber, at de, der ser op til hende lader sig inspirere mest af hendes stil og ikke hendes krop:):) I det hele taget har utroligt mange kendte damer jo desværre en tendens til at blive tyndere og tyndere i øjeblikket:(
MEN: Alexa er jo skønno alligevel:)