26. maj 2010

Anbefaling - Hemp hand protector.


Jeg vil anbefale jer et produkt, som jeg er særlig glad for - nemlig håndcremen 'hemp hand protector' fra Body Shop. Normalt er jeg ikke så meget for Body Shops produkter, da jeg har meget sart hud og ikke kan tåle meget af deres ansigtscreme. Jeg synes tilgengæld at håndcremen her er helt fantastisk. Jeg opdagede den hos mine forældre, da min mor bruger den. Duften er meget speciel, men den fugter hænderne så godt, at det ikke gør noget at den dufter lidt underligt. Jeg købte den selv forleden.. Jeg er nemlig virkelig imponeret over dens virkning. Den koster 100kr for 100ml. Man kan også få en mindre version til tasken. 'Hemp hand protector' er hermed dagens anbefaling herfra.

(Jeg tænkte at min Iphone ville gøre billedet lidt mere interessant.. Haha :))

18 kommentarer:

Lea sagde ...

kan godt lide dit iphone cover :)

Kittie sagde ...

Bruger den også selv - og du har virkelig ret, den er fantastisk!
Og fedt cover på din iPhone (;

Wunder Barn

Sarah sagde ...

Hmm skal måske prøves. Har også en sart hud, men selvom du har sagt den er ok ved jeg ikke helt, for jeg har også parfume allergi.
www.boennen.wordpress.com

Gunilla sagde ...

Hey - tak for tippet;)
Og ja, som alle andre syntes jeg skam også det er et mega fedt iPhone cover du har dig der ;P
/Gunilla

Christine sagde ...

Den bruger jeg også og det er helt fantastisk. Har du prøvet Aloe Vera produkterne fra the Body Shop? Der er nemlig hverken parfume eller farvestoffer i, og den serie kan selv jeg tåle selvom jeg hverken kan tåle Neutral, A-Derma og andre produkter, der er lavet specielt til sart hud. Det er i hvert fald forsøget værd og husk du altid kan få en prøve med hjem så du ved hvad du køber :)

Maja sagde ...

Den er et vidunder, hænderne bliver som baby-hud:-)

Signe - A Daily Tale sagde ...

Den er super god. Jeg kan klart anbefale læbepomaden i samme serie.

Til Sara, så vidt jeg er orienteret er der ingen parfume i den.

Anonym sagde ...

Har du prøvet deres Aloe Vera ansigts creme (den er uparfumeret, hvis det er parfume du ikke kan tåle)..

Louise sagde ...

Hvor har du købt dit iphone cover? :)

Anonym sagde ...

Fedt cover! (;

Kia sagde ...

Hej piger,

Iphonecoveret er købt på ebay. :)

Uhh, er det også en læbepromade i samme serie? Den må jeg have.

Ja, har prøvet mange af deres produkter, også deres aloe vera produkter, men min hud slår desværre ud af dem en gang imellem.. (Bruger aloe-serien, når jeg er hos mine forælde, da min mor bruger den..)

Sacha sagde ...

Jeg er enig i at den håndcreme er genial og læbepomaden er endnu bedre.
Læbepomaden er den eneste læbepomade der rent faktisk kan redde mine læber når de er knashamrende tørre - på om natten med den og vupti læberne har det langt bedre næste morgen.

Kia sagde ...

Må.have.læbepromaden.nu!!! :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Min mor har været så sød at give mig læbepromaden fra samme serie, efter jeres anbefalinger og den er sgu FANTASTISK!!!

Sacha sagde ...

Den er nemlig fantastisk!

Louise sagde ...

Har du ikke et link til sælger af coveret? :)

Kia sagde ...

Ikke mere, desværre. Men prøve at skrive iphone case leo. Så skulle der gerne komme noget frem.

Anonym sagde ...

Vil også bare lige sige, at den håndcreme simpelthen er et vidundermiddel!!!
I en måned har jeg nu brugt den, og den har fuldstændig erstattet den hormonfyldte eksemcreme, mine hænder ellers var så afhængig af. En eksemcreme jeg ellers har været nødsaget til at bruge næsten dagligt i 11 år i træk på hænderne... Intet mindre end et vidundermiddel!

Fandt også selv læbepomaden i dag, og den skulle da med mig hjem... Sammen med en anden creme af det mærke også :) Det kan jo smutte, men det er altså virkelig bare gode produkter!