20. maj 2010

Dagens @ Wrangler.

Photobucket

Mine fingre kriblede og krablede for at få min nye læderjakke på, da jeg stod foran klædeskabet i morges. Så på røg den, sammen med et helt sort outfit, dog havde det fine detaljer som lynlåse på jeans (kan ikke ses) og spænder på skoene fra Monki. Jeg har brugt dagen på eksamensforbedelse på studiet og til Wrangler-event i magasin. De sidste par dage har jeg faktisk hængt mere ud med bloggere end med min kæreste.. Hmm. Heldigvis kommer han snart hjem også skal vi spise dejlig mad og gå en aftentur i solen.

Kan I forresten lide jakken på et rigtigt menneske?

18 kommentarer:

Merete sagde ...

Den er top god til dig Kia.

Anonym sagde ...

havde du det ikke varmt!? jeg har været iført shorts (med nøgne ben under, t-shirt og cardigan og jeg frøs ikke den mindste smule(: og btw, hold op hvor er jakken lækker!
-sophie

Kia sagde ...

Ihh tak.. :)

Da jeg tog afsted imorges kl 8, da regnede det altså.. :)

Kia.

Sarah sagde ...

Jakken er super fed, og det samme er resten af dit outfit.
www.boennen.wordpress.com

Louise sagde ...

Jeg MÅ jo have den jakke! Men den er udsolgt online. Åh måske de har den i Århus. Det må jeg lige tjekke. For shit du sælger den godt!
/Louise

Katja sagde ...

superflot på dig..
-Katja

fashionbysobczak.blogspot.com

Julie sagde ...

yikes hvor er den flot!!! Hvilken størrelse har du købt den i? Hvis nu jeg skulle være heldig at finde den online, kunne det være sejt at have en fornemmelse af størrelsen. Håber du kan hjælpe :-)

Kia sagde ...

Hej piger,

Awwww.. Superfedt at I kan lide den ligeså meget som jeg selv kan.

Min er en str. 38 og det bruger jeg normalt hos H&M, så tag bare jeres almindelige str.

Forresten er det flere kvindemodeller tilbage i Galleri K, hvis I kommer der forbi.

God dag,

Kia.

Unknown sagde ...

Jakken er rigtig, rigtig flot. Den klæder dig :-)

Karoline - www.wegotcarriedaway.blogspot.com

Anonym sagde ...

Kan du beskrive farven?:) Synes det er svært at finde ud af om den er sådan over i det brunlige eller det grålige, men den ser virkelig lækker ud! Den klæder dig rigtig godt:)

Tigeren aka Chau sagde ...

Den er super fin til dig Kia. Jeg hapsede den også selv i går aftes. jeg synes dog de er lidt store i str. for plejer at bruge 38, men synes den i str. 36 sad bare lige det bedre :-)

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

Unknown sagde ...

Mega lækker læderjakke.
Kommer den på H&M's online shop?

Tibbe Smith sagde ...

Jeg synes faktisk at den er meget flottere på et rigtigt menneske :-)

Tibbe, tibbesmith.com

Kia sagde ...

Hej igen og tak igen.. :) Jeg er glad for jeres ros.

Den er helt klart brun. Ikke grå. Men det er sådan en slidt brun, så farven kan godt snyde kameraet, tror jeg..

:)

God nat,
Kia.

Unknown sagde ...

Men er der nogle de ved om den kommer på H&M's online shop?
Synes den er så fin og lækker. Er i Buenos Aires de næste 6 uger, og her har de ingen H&M = STOR fejl :-( Og derfor kunne det jo være fedt, fedt, fedt at kunne bestille den online, så den lå i DK til jeg kom hjem :-)
Så hvis nogen ved om den kommer op online shoppen, så sig lige til :-)

Anne Sofie sagde ...

Jeg synes snittet er rigtig fedt og den sidder også flot på dig. Jeg kan bare ikke helt bestemme mig for om jeg kan lide farven? Hm.. Måske er det bare fordi den ligger meget tæt op ad din hårfarve, så det flyder lidt sammen. Men ellers fedt outfit! :)

Så lige hos Sofie at I fik lov til at vælge en ting hver hos Wrangler. Hvad valgte du? :)

- AS

Anonym sagde ...

mere end lækker!

Kia sagde ...

Hej piger,

Ih tak.

Den har været på H&M's onlineshop, det er vist bare noget med at holde øje.. :)

Er personligt vild med farven. Den er brunlig og rigtig slidt.. Super fedt..

Kia.