11. maj 2010

SOL (!!!!) og hverdagsmaxi.

Photobucket

Min dag startede tidligt imorges og jeg er først kommet ind af døren her kl 22.30. Jeg har brugt dagen på jobbet. Det var en rigtig rigtig lang dag, så det var lykken da jeg endelig fik fri. Sen eftermiddag mødtes jeg med fine Emily og sammen tog vi mod Friis og co.'s hovedkvarter, hvor de bød på mad og drikke og fremviste deres fall2010-kollektion. Det er vist ikke nogen hemmelighed at jeg er stor fan af Friis og co. inkl. deres mærke My Favourites, så der var maaaaaaaaaaaaaange sko og tasker, som lige skal tjekkes ud når tiden kommer.. Det var rigtigt sjovt at hænge lidt ud med de andre bloggere i dag og jeg kan bl.a. afsløre at vi forsøgte at danse lanciers, så frøken Krøjby er mere end KLAR til hendes galla imorgen.. :) På billedet står jeg på Friis og co.'s terrasse og den ivrige bloglæser kan måske spotte et par bloggere i baggrunden? :) Jeg har forresten haft en lys maxikjole på i dag. Den har den dér ubeskrivelige lyse farve som min hud godt kan bære. Hvad farve er det mon? Nogle farveeksperter derude? Alt i alt en god, men utrolig lang dag. De næste par dage bliver også lange og travle, men på den gode måde. Jeg håber at I har nydt tirsdagen!

14 kommentarer:

Fashion Affairs sagde ...

Du ser rigtig skøn ud på dette billede - og kjolen funger rigtig godt, men tror, det ville se bedre ud, hvis du droppede all stars'ne :)

Kia sagde ...

Hej,

Jo tak.. Jeg har været på arbejde i mange timer i dag, så all-starsene er perfekte! :)

Ms Confashion sagde ...

Jeg synes, converse er fint til den - dejligt at få maxi dresset lidt ned - er farven ik' så'n lys camel?? Eller dyb sand... Hmmm!
Hvor lyder det bare som en skøn aften - har nu osse hygget med veninde og tur ude i den skønne sol, yay!

Louise sagde ...

Hej Kia.
du ser super godt ud i maxi!

Anonym sagde ...

Super fin kjole, er også i noget sand farve :)

Nu har du så mange Converse sko, har du købt dem i butikkerne eller har du et godt link til en online shop der sælger til en fornuftig pris ?

Mvh Heidi - der har sommersko panik ;)

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak skal I have. Ja, synes også mine chucks er gode til at dresse fine ting ned, så jeg kan bruge det til hverdag uden at føle mig fin..

Heidi - Ja, har rigtig mange converse og de fleste har jeg fået min moster til at købe i USA. Men jeg har også god erfaring med asos (de er lidt billigere der, især hvis du køber i pund) også er der ofte udsalg på converse i bilka og føtex..

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Rema havde også Converse All Stars for ikke så længe siden. De er nok væk i de fleste butikker, men det kan altså betale sig at holde udkig i supermarkedernes tilbudsaviser. Opdagede det selv for sent ville ellers godt have forsøgt mig med et par af de helt sorte, som overgangssko i det her sure kolde forår vi har haft.

Unknown sagde ...

Hvor er kjolen fra? Den er super fin :)

with love from CEMA sagde ...

Dejlig maxi i en lækker farve :)
skøn blog. tak for kigget ;)
- christine
www.asmalldanishwardrobe.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej,

Maxien er fra H&M trend til 199kroner.. :)

Kia.

Sara sagde ...

Den tror jeg at jeg må ind at lede efter :) Som du siger så er den meget lys, men særdeles velegnet til din hudfarve. Hvis man er heldig går den også til min :)! Jeg vil så gerne have en maxi der ikke er sort.

-og jeg synes dine converse sko går HELT fint til den :)

Marie Louise sagde ...

Jeg tror at grunden til, at farven er så god til dig, er at den er kold.
Varme farver er sjældent gode til folk med en kold hudtone, og de fleste nude farver er lidt varme i det :)

Anne Sofie sagde ...

Nu har jeg set det flere steder, men hvorfor kalder folk deres All stars for chucks? Jeg kan ikke helt finde ud af hvad det er afledt af?

Kia sagde ...

Hej piger,

Jeg kalder nogle gange mine converse for chucks fordi skoene også kaldes Chuck Taylor. Det gør de fordi ham der Chuck vist var en basketballspiller der havde converse som sin fortrukne sko.. :)

Ja, det er en kold lys farve. Det må være det der gør det.. :)

God dag,
Kia.