20. maj 2010

New in - H&M FAA.

Photobucket

I går var jeg til meget fin shoppeevent hos H&M i samarbejde med Costume. Jeg købte et par ting til Ditte og havde selv udset mig frynsekjole, grå leobukser og skulle klart tjekke denne læderjakke ud. Læderjakken kommer slet slet ikke til sin ret på ovenstående pressebillede. Den er i ægte læder og er simpelthen så flot IRL. Skuldrene er markerede og læderet er slidt, også er der prisen - Under 500kr for ægte læder! Yes, nu er den min. Jeg købte også frynsekjolen, men den skal returneres, da den ikke sidder særlig godt på mig, plus at farven er lidt fesen til min hudtone. Udover læderjakke og frynsekjole fik jeg fingrene i det sejeste regnslag til 20kroner - Perfekt til at ligge i tasken. Nu mangler jeg bare de grå leobukser, som var fuldstædig udsolgt.. Håber at finde dem online..

Underholdningen stod RebekkaMaria for. Hun workede frynsekjolen, det må jeg give hende..

13 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Hej Kia,
i hvilken farve er regnslaget flottest irl? Jeg er glad for farver så overvejer at købe det orange regnslag, men er det pænt?
Charlotte

Anonym sagde ...

Lyder som en rigtigt fed aften! Du kunne vel ikke ligge et billede op af frynsekjolen på dig? Jeg er selv helt vild med den, men meget i tvivl om hvorvidt den brune nuance vil klæde min eminemt blege hud :)Det ville være en stor hjælp at se den på :)

Kia sagde ...

Jeg tog regnslaget i sort/hvid. Ved ikke hvordan de ser ud når de er slået ud, da de ligger i en fin pose. Men snup da den orange, den virker fed..

PT ligger frynsekjolen i min taske og jeg har desværre planer om at aflevere den tilbage snarest. Så billedet kan jeg ikke hjælpe med.. :(

God dag piger,
Kia.

Louise sagde ...

Hvor er den bare flot den læderjakke!!
Glæder mig til at se den på.
/Louise

BRUUN by BRUUN sagde ...

Jeg kommer lige fra butikken, og købte også frynsekjolen, bl.a. - er heller ikke den bruneste, men har du en olivenundertone kan den bruges med nemhed - er man rosa i undertonen duer den ikke.
(Håber det hjalp Jer der spurgte).

Var dog lidt skuffet over kvaliteten på meget af tøjet - især de højtaljede shorts, som lignede noget der var løgn IRL.

Læderjakken er lækker Kia, glæder mig til at se dig i den :-)

/Linda

Katia sagde ...

Du ser intet mindre end fantastisk ud i den læder jakke (har set Kia IRL i dag) - Virkelig et godt køb! Raaauuuw!! ;)

Tara sagde ...

Hej Kia :-) Hvornår kommer tøjet i butikkerne, og online?

xoxo

Unknown sagde ...

Ih hvor er jeg træt af H&M. Stod tidligt op og bestilte bukserne, og nu har de bare slettet dem. Argh!

Læderjakken ser lækker ud. Men synes du ikke de er frygtelig små i størrelserne?

Anonym sagde ...

Hej Kia

Super lækker læderjakke - den må jeg eje!Er den i butikken nu eller, hvor kan jeg få fingrene i den?

Andra sagde ...

Hej Kia!

Jeg er helt vild med den læderjakke. Kunne nemlig godt trænge til en ny, da jeg har gået aaalt for meget med min. Og en ekstra læderjakke kan man jo altid bruge. :D

http://www.modemusen.blogspot.com/

Kia sagde ...

Cool,

Kollektionen er online + i udvalgte butikker.. Det kan ses på hm.com, hvilke butikker der har FAA..

Jeg synes altså faktisk at det er i helt ok kvalitet til prisen. Ikke i dårligere kvalitet end andet H&M kluns.

Min læderjakke er str. 38, og det er den størrelse jeg normalt bruger hos H&M, så jeg synes de er meget almindelige.. :)

Neeej, har de slettet din ordre, Malene? Det er dårlig stil. Medmindre tingene har været udsolgt, da du bestilte dem. Men det burde man bare ikke kunne..

God dag,
Kia.

Cecilia sagde ...

Læderjakken er lækker til dig!

Jeg fik fat i de bukser der.. de er også bare skønne (men store i størrelsen synes jeg!).

Og hyggeligt lige at møde dig sådan rigtigt - med kram og det hele :-P

Kia sagde ...

Ihhh tak, Cecilia.

Ja, med kram.. Det var hyggeligt.. :)

Har også fået fingrene i bukserne.. Juhuuu! :)

:)

Kia.