16. maj 2010

Regnvejr.

Photobucket

I går iklædte jeg mig praktisk tøj (praktisk = gummistøvler) + paraply og tog ud i regnen for at købe en gave til min mor. Føj, hvor det regnede! Heldigvis har jeg været så heldig at brandos.dk har givet mig et par Hunters i gave. De kom ind af døren forleden, på en dag hvor det regnede allermest, så det passede jo perfekt. Jeg kan virkelig godt lide at de er så høje i skaftet og at de kan bruges med kjoler, når det regner - Så behøver jeg nemlig ikke klæde mig så praktisk alligevel.. :) Grunden til at jeg solgte kattekjolen forleden, var fordi jeg dagen før havde købt denne fine kjole med svaler i zara, derudover havde jeg også lige købt den prikkede kjole fra H&M. Der må da være en grænse for hvor mange navykjoler med print, en pige kan have i sit klædeskab! :)

Nu vil jeg tage en KÆMPE opvask og tage ud og opleve København med kæreste. God dag!

Ps. På billedet står jeg altså på en virkelig underlig måde, fordi jeg retter mit hår, lige da billedet bliver taget.. :)

9 kommentarer:

Anna sagde ...

Uh, jeg skal også have mig et par Hunters! Måske du kan guide lidt mht. størrelse?

Sarah sagde ...

Jeg vil så gerne have nogle glossy sorte hunters. De er så flotte, og så er de jo også praktiske (hæhæ god undskyldning ;D).
www.boennen.wordpress.com

Lisbeth sagde ...

Sikke en smuk kjole - meget finere end kattekjolen imo.

Har nogen mon nogen idé om, hvorvidt den stadigt er at fine i København?

Og skønt med de Hunters - jeg knuselsker mine!

Charlotte sagde ...

He he, jeg lavede præcist den samme "bytter" som dig - synes også meget bedre om snittet og stoffet på kjolen med svalerne fremfor katte-tunikaen. Og nej, man kan altså ikke få for mange navyfarvede kjoler med print, det er også blevet noget nær en besættelse for mig....:)

Og nu jeg ser dig i den blå kjole fra Divided, fortryder jeg at jeg lod den hænge. Måske jeg stadig kan nå det...?

I Zara i Århus havde de i sidste uge mange af kjolerne med svaleprint. Bare til info:)

Anonym sagde ...

Meget fin kjole og støvler, men forstår ikke måden du står på?

Ms Confashion sagde ...

Åh, hvor er du heldig - er totalt gummistøvle-enthusiast, næste køb MÅ være Hunter's, de holder hele vejen!
SMUKT!
/xxx Nete

Kia sagde ...

Hej..

Haha, ja, billedet er taget mens jeg står og retter på håret.. Derfor den underlige pose. :)

Hunters er lidt store i det.. Jeg er en 39-40 og mine er en 39.

Så den forleden i Zara i Fields.. Men ved ikke om de der der endnu.

God weekend,

Kia.

Anonym sagde ...

Kan rigtig godt lide svalekjolen :)
Er den normal i størrelsen? Har lige et lidt mærkeligt spørgsmål.. Ved du, om Zara har en online shop? Hjemmesiden kan nemlig ikke åbnes, når jeg prøver.

Cecilia sagde ...

Ih jeg håber jeg får en sød blogger til at hapse den til mig i London i denne uge.. har savlet over den siden hun flashede i sidste uge.. den er så fin.. og klæder også dig ;)