28. maj 2010

Alt for mange ansigtsudtryk, alt for lidt tid.


Hej hej. I går var jeg til en fin event "Triumph Inspiration Award". Der var champagne, flot undertøj og kendisser. Jeg skriver mere om det senere, når jeg har mere overskud. Lige nu sidder jeg nemlig i min sofa i nattøj med feber. Min kæreste siger at jeg er blegere end normalt og normalt er jeg bleg, så forestil dig lige, hvor bleg jeg er nu! Haha.

I går tog Mikkel de her seks billeder af mig og jeg synes altså det er lidt sjovt, at de alle blev med så forskellige underlige ansigtsudtryk. Derudover udfordrede han mig til at bruge dét billede med tænderne (nr.4, hvis du er i tvivl :)) her på bloggen.. SOM OM, jeg er så forfængelig at jeg ikke tør lægge et billede op med kanintænder. Tsk! :)

Jeg er en dårlig blogger i disse dage og jeg er slet ikke så interessant for tiden, men jeg skal nok vende stærkt tilbage. Det lover jeg! Lige nu vil jeg gerne komme ovenpå, så jeg kan gå til SATC2 forpremiere i Empire Bio i morgen formiddag. Jeg SKAL være rask til det! Hav en god fredag aften derude.

8 kommentarer:

Andra sagde ...

Du må have god bedring, Kia. :-) Sjovt lavet med de forskellige udtryk, hehe. Jeg skal først ind og se SATC2 i næste uge, men ville da gerne have været til forpremiere i stedet. Glæder mig til at læse om det! ;-)

www.modemusen.blogspot.com

Mikkel sagde ...

Jeg elsker dit Kia!!!! Fuck jeg skylder dog et eller andet fordi du lagde det op .

Anonym sagde ...

god bedring. (;

Katia sagde ...

Du ser så godt ud i det outfit :) Ta lige og bliv rask ik, det jo SATC2... Stram op!

Sarah sagde ...

Jeg ligger også syg med feber - i dejligt nattøj. God bedring :)
Håber at du når til SATC2!
- Sarah.

http://sukkerstads.blogspot.com/

Kia sagde ...

Ja, Mikkel. Du skylder en!!!!

:)

Sarah sagde ...

God bedring. Glæder mig til SATC, men der går nok en måned før jeg ser den pga eksaminer. NEDERN! Håber vi får lidt at høre om den :)
www.boennen.wordpress.com

Kia sagde ...

Kom afsted.. Men vil ikke dele, det er da ærgeligt for jer der ikke har set den endnu.. :)