14. maj 2010

På Josty..

Photobucket

I går var jeg til en rigtig god konfirmation i min kærestes familie. Den blev holdt på restaurant Josty på Frederiksberg lige ved Frederiksberg have. Virkelig smukke omgivelser, rigtig flot sted og rigtig flot arrangement, der holdt til langt ud på natten. Kjolen er fra H&M og jeg parrede den med min nye slange-knojern-ring fra Ebay og dødningehovedsmykker. Det fungerede rigtig godt!

I dag har min kæreste blå tænder og tømmermænd, mens jeg bare er virkelig træt. Men.. vi kan ikke bare ligge og stene dagen lang - jeg har et møde på KUA, min søster er kommet hjem fra en måned i Thailand og jeg har en middagsaftale med nogle søde veninder i aften. Jeg har nemlig fri i dag og det er LUKSUS!

12 kommentarer:

Signe sagde ...

Rigtigt fint outfit :)

Asta sagde ...

Du har bare de flotteste stænger! Jeg er helt vild med din kjole, H&M virker altid!

- Asta

Rikke'M sagde ...

Love it! Virkelig. Skoene og tasken er så fierce. Godt sammensat :) Og så har du virkelig flotte ben. Envy. Nyd din fridag :)

Anonym sagde ...

Hvor er den fine taske fra?

Anonym sagde ...

Husker at nogle eftersøgte links il billige Converse nedenfor. Her er et tip. Gå ind på den engelske hjemmeside Schus's online shop. De sender også til DK for 6 pund og 3 pund ekstra for det næste par sko o.s.v.. Deres Converse støvler koster kun 37, hvilket er 10 pund billigere end Asos.

Anonym sagde ...

Ok, sorry. Schuh hedder kæden. :-)

Anonym sagde ...

Virkelig fint outfit :)
Er det lang tid siden du har købt kjolen, og hvorhenne købte du den?

NLR sagde ...

Flot outfit! Virkelig sød kjole :-)

xx,
www.n-l-r.blogspot.com

Anonym sagde ...

utrolig sødt outfit! (:
elsker din taske. hvor er dine sko fra? (:
-a

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak skal i have..

Kjolen er fra H&M divided og jeg er sikker på at den stadig kan fåes. Det er kun et par uger siden at jeg købte den.. :)

Skoene er fra My favourites (Friis og co.) og tasken er fra Dixie.. :)


Tak for link til billige converse. Har du et direkte link?

God dag,
Kia.

Anonym sagde ...

Jeg er vild med den måde du sætter tingene sammen på, du kan virkelig formå at blande mange "stilarter" sammen! Jeg elsker dine sko, hvor er de fra? :-)
//fashiontalesblog.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej Camilla,

Tak skal du have.

Skoene er fra My favourites (Friis og co.).. :)

Kia.