30. maj 2010

Det er Tinas skyld.

Photobucket

(Billede lånt af hellcandymakeup.blogspot.com)

"Like dipping fingertips in liquid copper bronze".. Sådan skriver en neglelak-nørd inde på sin blog om MAC originality neglelakken. Den er fra MACs pret-a-papier-kollektion, som består af nude og bronze-farvet makeup og neglelak. Jeg købte den, ved en fejltagelse, forleden i mac-standen i magasin og det burde jeg ikke have gjort! Det er jo sidst på måneden og jeg skulle egentlig ikke have noget, men så skulle jeg jo lige købe noget for Tina, og det ene tog det andet.. Undskyldninger er der nok af, haha. Pludselig havde jeg købt ovenstående fantastiske neglelak. Det er Tinas skyld.. :) Den er super smuk og jeg glæder mig til at have bronzefarvede negle hele sommeren.

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Du er tydeligvis uden ansvar for den handling, Kia. Den er flot!

Anonym sagde ...

Som et billigere alternativ kan foreslås Barry M's guldfarvede neglelak i farven "Gold". Den minder rigtig meget om den og er også utrolig holdbar:-) Kan findes inde på deres hjemmeside.

Kia sagde ...

Lige præcis, Malene. Jeg kan ikke holdes ansvarlig.. :)

Tak for tip, anonym..

:)

Kia.

Mathilde Johanne sagde ...

Gud hvor er den nice! Har en neglelak fra MAC som er mørk lila, men jeg synes virkelig den er dårlig. Den bliver altid sådan brunlig når jeg skal have den på. Synes du at MACs neglelakker er pengene værd?
lbfrommypointofview.blogspot.com

Kia sagde ...

Hej Mathilde..

Jeg har kun en neglelak fra MAC i rød også denne. Den røde er jeg meget tilfreds med.. :)

FY, Tina!!! :)

Anonym sagde ...

The color is very nice :)

Anna-Sofie sagde ...

Tror også den bliver lækker til den brune sommerhud! Men den er godt nok 80'er farvet :D

Kia sagde ...

Anna-Sofie - Den er bronzefarvet.. Ikke 80'er farvet.. :) :)