27. maj 2010

Dagens fra Thailand.

Photobucket
TILLYKKE NINJA! I dag bliver min bedre kvindelige halvdel, Nina 24år! Lige PT. er hun på vej til Vietnam fra Thailand. Hun sendte mig forleden disse billeder af sig selv og 79.95kroners-maxi på en thailandsk strand. Kjolen har jeg sendt ned til hende, med hjælp fra hendes kæreste, som tidligere på måneden besøgte hende i Thailand. Sammen med kjolen gav jeg hende lækker summersbirdchokolade, som hun elsker. Elsker forresten hendes modeblogger-pose på ovenstående billede - Hun har bestemt lært fra den bedste.. :) I næste måned kommer hun endelig hjem efter næsten 5 måneder i Asien. Det bliver så godt!

TILLYKKE NINJA! <3

9 kommentarer:

Mikkel sagde ...

LOVE IT!

Nina sagde ...

Jeg er flot!

Anonym sagde ...

Syntes den er så sød den maxi-kjole, men den er desværre alt for lang til mig. (;

- Jeg elsker din blog Kia.
God dag til alle. (:

Anna sagde ...

Tillykke til hende! Gid jeg stod i kjolen i Thailand ;)

Anonym sagde ...

WOOOOW... LOVE THIS DRESS, FANTASTIC!


http://theminetteissue.blogspot.com

Kia sagde ...

Ja, gid det var mig også.

Ang kjolen, så krymper den HELT vildt efter en almindelig vask.

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Hvor meget er 'helt vildt'? (;

Anonym sagde ...

Det er en superfin kjole du gav hende - og den klæder hende ret godt også. Forleden så jeg den på en anden pige, og der var den ikke så vellykket - striberne kan få en til at se lidt stor ud, hvis ikke man er rigtig slank :-)

Kia sagde ...

'Helt vildt' er i hvertfald en 8-10 cm.

:)

Nina ser godt ud i alt, men ja, men skal generelt være lidt opmærksom på striber.. :)

Kia.