31. maj 2010

15minutter..

Photobucket

PRÆCIS 15 minutter havde jeg imorges kl 9.15 til at gøre mig klar, før jeg skulle ud af døren. Jeg blev ringet op og havde pludselig fået en akut tid hos en speciallæge, inden for tre kvarter. Shiiit! Havde ikke tænkt mig at min nye bukser fra H&M FAA skulle styles sådan, men det var nemmest og mest simpelt, der da jeg stod der foran klædeskabet og havde ½minut til at bestemme mig. Jeg er ret glad for bukserne, de er så behagelige og printet er så flot. Super godt køb, tak til Ditte, som skaffede dem til mig helt fra AA!

Jeg læser til eksamen i disse dage. Skal snart til den mest frygtede eksamen i mit uddannelsesliv, så jeg prøver at forberede mig så godt jeg kan. Glæder mig til den er overstået, så skal jeg til gadefest i København. Distortion starter nemlig onsdag og det er så fedt. Tjek programmet her!

12 kommentarer:

Nanna sagde ...

Hej Kia!
Hvor er din halskæde fra? Jeg har længe ledt efter en stjernehalskæde, og din er så fin :)

Belinda sagde ...

Det slap du da meget godt fra ;ob
Så skulle du prøve at se mig hvis jeg kun har haft et kvarter til at vælge tøj :-S

Kia sagde ...

Hej Nanna,

Den er fra en lille smykkebutik i Nørregade! :)

Hej Belinda,

Haha, tak. Ja, nu lå bukserne godt nok lige foran mig, fordi jeg fik dem med posten dagen før.. Men ok, måske slap jeg meget godt fra det.

Kia.

Anonym sagde ...

Elsker dine bukser og når du også har stylet simpelt.

ELSKER DIN STIL, KIA!!!

Anonym sagde ...

Nogen der har set bukserne i hm et eller andet sted??????

Kimmie.

marie jedig sagde ...

bukserne er super fine irl.
x marie, andtheblack.blogspot.com

APieceOfCrap sagde ...

bukserne er meget coole!

Our brand new blog, and our first. Take a peek.
www.apieceofcrapdepartment.blogspot.com

hilsning fra Sverige :D

Anonym sagde ...

Hvor har du købt læderjakken?
KH

Signe sagde ...

Jeg synes du ser skøn ud!! Godt valgt :)

Ditte sagde ...

Godt de passede dig Kia ;) De er smukke til dig :D

Kia sagde ...

Ih tak. Ja, de er ret smukke IRL. Desværre er de vist udsolgt rundt omkring.

Kia.

Anonym sagde ...

Hej Kia :)
super fint outfit! Hvor er din læderjakke fra?
KH