15. september 2010

BE STUPID, KIA!

Photobucket

Nåm, i mandags sad jeg i et auditorium til forelæsning i mange mange timer. Det er så svært at vænne sig til, bare at sidde og tage imod undervisning. Jeg plejer at blive inddraget pænt meget i undervisningen på seminariet - På godt og ondt. Når folk bliver inddraget for meget bliver der alt for meget snik-snak. Det er der sgu ikke til en forelæsning, i hvertfald ikke der hvor jeg går nu. Bare derudaf fra 9-15. Hardcore! Fordi jeg havde det så hårdt, så kom jeg til at spise nærmest uafbrudt fra 9-15 - Det førte så til at knappen, i mine ellers sygeligt stramme jeans, sprang op.. Af sig selv?! Så STUPID! Mit net passede i al fald til lejligheden.. Haha.

Outfittet er nothing special. Jeg er begyndt at blive kedelig.. :( Aej, har et ret sejt outfit fra i går.. Det kommer senere.

14 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Jeg EEEELSKER den bluse! Seriøst, den er virkelig smuk!

Anonym sagde ...

OH MY GOD. OH MY GOD. <3 IS THIS THE MONKI TEE? OH YES, IT IS.. AWWW <3 I'M SO JEALOUS! IT IS FABULOUS!!! AND HERE IN MILAN THERE'S NOT A MONKI STORE!!! :(((

LOVELY OUTFIT LUCKY GIRL!!!
XOXO

http://theminetteissue.blogspot.com/

Maiken sagde ...

Den med at spise kender jeg alt for godt :-D Jeg går dog ikke selv på videregående uddannelse, jeg er stadig HHX elev, men der er nogle gange hvor man virkelig keder sig vildt meget, og så spiser man bare til man sprækker :-D

MichellesModeslam sagde ...

Så er det hvert fald ikke det området jeg skal satse på at uddanne mig :P
Jeg spiser i forvejen af kedsomhed konstant i gymnasiet.. Zzz.. Altså, ikke fordi jeg ikke "glæder mig" ved min uddannelse, men nogle lærere er sååå knas tørre at høre på!

Det er sgi' da okay at være kedelig ind imellem ;) så ser man bare endnu mere når man ikke er :D

Simone Hagemann sagde ...

Jeg vil nu ikke sige, at du ser kedelig ud (:

Anonym sagde ...

Hej, hvad er det du studerer nu?

Sarah sagde ...

Jeg er ellers ret vild med blusen!
Fra Monki, kan jeg næsten se på tagget?
Hvad har du givet for den? :)

- Sarah.

Karen sagde ...

Jeg er helt vild med dit ur, hvor meget kostede det? :)
/www.fashion-and-stuff-like-that.blogspot.com

Signe O. sagde ...

Jeg synes bestemt ikke det er kedeligt ! elsker virkelig også blusen ! ;)
/susu www.apieceofkatemoss.blogspot.com

Anso sagde ...

Kia, det samme skete for mig på min studietur i Italien. Puf, så var der ingen knap i mine jeans. Ja, jeg må have levet lidt for godt, men jeg elsker(!) italiensk mad ;) Det var dog pænt træls alligevel.
//Anso

jettemia sagde ...

åååh jeg vil også have den monki bluse!!!!

Carina sagde ...

hehe, sjov historie, men kender det godt. man er uafbrudt sulten når man går i skole!!
- jeg er virkelig vildt med din t-shirt :)
min blog er: www.fashionwithcc.blogspot.com - kig forbi hvis du får lyst :)

Carina.

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Hahaha! Heldigt du var iført en lækker oversize tee, og ikke noget stramt eller kort!;oD

Kia sagde ...

Hehe, ja. Hurra for oversize!!!