24. september 2010

ONLY ONE!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Photobucket

Da jeg kiggede på ONLYS billedbank forleden, faldt jeg over ONLYS nyere mærke ONLY ONE. Så en del af tingene til ONLYS pressedag i april og der er mange pæne ting i blandt. Herover er 6 af mine favoritter. De forskellige styles koster lige en 100-lap eller to mere end normale ONLY-styles, men det er også meget mere detajeret og i bedre materialer/kvalitet. Jeg er VILD med cardiganen med diamanter og den stribede kjole. Så fine! :)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvornår kommer det i butikkerne eller på nettet måske!? :-)

Matilde sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Matilde sagde ...

Sweatshirten med hjertet og den korte strikkede cardigan på billedet under er ret fine :)

Synes det er lækkert når highstreetmærkerne laver kollektioner som er i bedre kvalitet og en anelse dyrere. Så er der ofte heller ikke lige så mange af tingene som de almindelige linjer. På den måde ligner vi ikke nødvendigvis hinanden allesammen :) smart smart.

Anita sagde ...

Jeg er helt vild med den stribede kjole.. Ved du hvornår det er i butikkerne?

Hav en god fredag aften :)

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Sonia sagde ...

den lyserøde cardigan er virkelig virkelig fin! :-)


www.dressyoulater.blogspot.com