11. september 2010

På babybesøg.

Photobucket

Nuiiiii, jeg mødte en fin baby i går. Han hedder Sebastian og var så sød, blød, fin og duftede af baby. Min æggestokke kløede og jeg havde svært ved at styre min pludselige babytrang. Sebastian er født 11 uger for tidligt, men er stadig den smukkeste baby jeg længe har set og han klarer det hele så godt og er allerede 6 uger. Han tilhører forresten min veninde.. :)

I går havde jeg endnu en god, men skide lang dag. Var på arbejde i dagtimerne, heldigvis blev jeg om eftermiddagen hentet af min gode veninde Katia på jobbet, så vi kunne køre mod Roskilde for at se på baby. Var først hjemme omkring kl 21. Det er lidt sent, når man tager afsted før kl 9 og har gjort det i flere dage efterhånden.. :) Dejligt at det er lørdag! Outfittet er et typisk arbejdsoutfit - Cardiganen er fra Støj og er en gave. Støj og gaver skrev jeg mere om lige her.

Photobucket

10 kommentarer:

Anita sagde ...

Åårh. Der er ikke noget bedre end sådan en dejlig lille baby. Man blir simpelthen omgående skruk :)
Og sådan en sød lille babyhånd er da íkke til at stå for.

Flot cardigan :)Og kender alt for godt det med lange dage, føler med dig..

Hav en dejlig lørdag
Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Anonym sagde ...

Eeeej, hader bare babyer!
Eller... Hader er naturligvis et forkert ord, for babyer er bare det skønneste i hele verdenen, men jeg hader, når man bliver skruk af H til bare man ser sådan en lille skat.

Synes storken burde holde udsalg, så vi andre også kan få os en.

Anonym sagde ...

Hej, jeg er altså monster vildt med din taske :)
Den er så flot. Hvad koster den og hvor er den fra?
Knus.

Unknown sagde ...

åårh babyer er så dejlige (:

/blommen
www.blowupbaby.blogspot.com

Guapizimo sagde ...

Nåårhhh en fin lille babyhånd, 11 uger var da godt nok også tidligt - så godt at han klarer det så fint.

Jeg fornemmer en ret skruk Kia! :D

HOME sweet HOME sagde ...

He he... Jeg vil bare sige velkommen til Ro's Torv ;o)
Håber du syntes om centeret... He he... Det er her jeg bruge alle mine arbejdsdage !

Mvh. JeannieM

Anonym sagde ...

Hvor har du fundet den cardigan???

Emma Pikes sagde ...

Åh, den lille baby ser altså nydelig ud !
- Og cardiganen er mega fed !

Lise sagde ...

Jeg vil også meget gerne vide hvor den dejlige taske er fra? Åh den perfekte satchel er svær at finde :)

Kia sagde ...

Hej piger,

Det var bestemt også en fin bebs.

Cardi er fra STØJ og det er en gave, som jeg skriver i teksten. Men den kan fåes i message eller på støjs onlineshop..:)

Tasken er fra Gina Tricot..

:)