11. september 2010

Paris dag 1.

Endelig har jeg haft tid til at sætte mig ned og lave et par indlæg om Paris til jer. Den næste tid vil der komme billeder fra dag 1 og 2 plus en lille shoppeguide. Der vil derudover komme 3 indlæg om sjove seværdigheder på supersavers hjemmeside og facebookside.. Mere info om det følger..

Paris dag 1:
Photobucket
Ved et bagagebånd i Charles De Gaulle. Jeg er helt ok, fordi min bagage er kommet. Ved ikke hvorfor, men får helt koldsved ved tanken om at miste min bagage.. Puhhh!
Photobucket
Vores ret gode seng på det fine hotel - Les Trois Poussions, som lå i Montmatre-kvarteret, tæt på indtil flere metrostationer.
Photobucket
Mit midlertidige sengebord - Nåede ikke at læse noget som helst. Vi havde et tætpakket program. Stress!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Marais-kvarteret. Denne søndag lukkede de gaderne for trafik og åbnede alle butikker, så folket kunne shoppe! Elsker den mentalitet! Lad de købelystne komme til og fuck bilerne.. :)
Photobucket
Photobucket
Områderne omkring Seinen.
Photobucket
Her hopper jeg lige foran Notre Dame. Det er så kedeligt bare at stå..
Photobucket
Vi tog en sejltur på Seinen med en flaske hvidvin under armen. Det kan anbefales at se Paris fra vandsiden inkl. hvidvin.. :)
Photobucket
Eiffeltårnet by night. Så smukt! Vi var der sent om aftenen af flere grunde: 1) Jeg har været der i dagslys og ville gerne opleve det om aftenen. 2) Vi havde læst os frem til at man enten skulle komme meget tidligt eller meget sent for at undgå SINDSSYGE køer. 3) Vi nåede det først omkring kl 22, da vores program var tætpakket.
Photobucket
Going to the top. Jeg blev lige ramt af lidt panik på vej op i elevatoren, men ellers gik det fint..
Photobucket
Photobucket
Udsigt og "dagens" fra Eiffeltårnet.. Blæret hva? :)
Photobucket
Dag 1 sluttede af med fransk rødvin og et tvivlsomt måltid mad..

14 kommentarer:

Mads sagde ...

Hvidvin gør alle oplevelser bedre. Paris ser fint ud. Specielt om natten. Hvis det ikke var fordi, jeg kendte en i Paris, så ville jeg nok i den nærmeste fremtid tage derhen også.

Mads

MichellesModeslam sagde ...

Skønne skønne billeder Kia!
Jeg er så vild med din leo-cardigan, den er så fantastisk!

Og hvor er du bare adorable på det billede hvor du hopper!!! :D

Glæder mig til at høre mere!

michellesmodeslam.blogspot.com

Lullumut sagde ...

Det ser ud til at have været en skøn tur :-) Får helt lyst til at komme til Paris nu :-)

Rikke'M sagde ...

Ååååh, Paris, Paris, Paris. Det er jo intet mindre end fantastisk!

Anonym sagde ...

Du har en fantastisk smuk krop - det ser man virkelig på dit "hoppebillede"...
/Maria M

MichelleHardingMadsen sagde ...

Ser super fedt ud - godt nok mange år siden, jeg har været i Paris. Måske man snart skulle tage dertil igen. Elsker billedet hvor du hopper - du kan godt nok hoppe højt ;-)

/Michelle.

Katia sagde ...

Fantastiske billeder ! Må simpelthen eje et kamera magen til :)
Glæder mig til flere Paris-indlæg :)

Guldlog sagde ...

uhh, Pari´Pari:-)
Jeg må snart tilbage! Min skønne mand friede der for tre år siden, og jeg længes endnu mere, efter at have set dine fine billeder...

Guapizimo sagde ...

Åh skønne Paris, jeg boede på hotel i Marais-kvarteret da jeg var dernede, og selve gaden hotellet lå i var bare fantastisk med små butikker med franske delikatesser!

Fantastisk udsigt fra Eiffeltårnet-by.night, vi nåede aldrig derop :(

Og dit hoppebillede, dem er du vist snart kendt for :D

Ditte Mehner Kristiansen sagde ...

Sikke nogle DEJLIGE billeder - især hoppebilledet! :-)

Du får mig virkelig lyst til at opleve Paris...

Miss Jeanett sagde ...

Du har satme gode kasser på det billede hvor du hopper ;) haha

Og tak for sidst!

Anonym sagde ...

Hvor er dine jeans fra? De ser rigtig flotte ud! :)

MissMuffin sagde ...

Lyder til at ha været en skøøøn tur!
Hvor er din lækre leo-cardigan fra? Den er super lækker og lige sån en jeg leder efter:)

Kathrine sagde ...

Du er så smuk, det er helt vild! Og jeg elsker virkelig din nye frisure! :D