21. september 2010

På budget - Wrapdress + "ridebuks".

Photobucket

Photobucket
MØG-fin wrap dress (levering i november) til 259.95kr og cool ridebuks-ish buks (levering i oktober) til 299.95kr. Helt klart to fine efterårstyles, jeg skal tjekke ud i ONLY. Kjolen vil jeg bruge med uldstrømpebukser, Dr. Martens og en grøn parkacoat. Bukserne vil jeg have på til en oversize cardi, en plain tank og et par lækre ankelstøvler.. Det lyder meget pænt, ik?! Nu skal jeg da HELT sikkert have fat i begge dele! :)

11 kommentarer:

Katrine sagde ...

Synes det er ret sjov som moden hiver ideer fra rideverdenen ;) Det er lige før man snart kan bruge sine gamle ridebukser, ridejakke, sokker og sko som hverdagsoutfit :P

Hvornår mon hjelmen bliver moderne ;)

maria sagde ...

MÅ.HA'.KJOLE! Den er, som du så fint formulerer det, MØG-fin :D

Tak for tippet!

/Maria

june... sagde ...

Feeeeeeeed kjole! Og skøn pris!

Ha' en god dag :D

Tinna sagde ...

Den kjole SKAAAAAL jeg ha! Ej hvor den er fin! :D

Bex sagde ...

Hvis bare den ikke var lysegrå, den farve dur simpelthen ikke på mig..

Rikke'M sagde ...

Jeg er VILD med kjolen!

Sofie Ewertsen Nissen sagde ...

Jeg elsker bukserne :-) Jeg tvivler nu på kjolen, den er for mig, den mere kedelige af slagsen.

www.missewertsennissen.blogspot.com

Emilie Louise sagde ...

Mmmh de er lækre de bukser! :) Kunne bare mikses med så meget lækkert!

Poremily.blogspot.com

A sagde ...

Nej hvor er den kjole fantastisk! Ved du om den kommer i andre farver?

Line sagde ...

Fin kjole. Er ny på din blog og nyder at følge den.

Sunna sagde ...

Hej Kia!
Har du fundet "ridebukserne" noget sted? De er ikke i nogen af de ONLY butikker jeg har været i & jeg synes de er super nice :(
På forhånd tak!