9. september 2010

Efterårstrend - Mørkegrønne negle.

Photobucket

I går til forelæsning bemærkede jeg en pæn medstuderendes meget fine mørkegrønne negle. Efter 6 timers forelæsning og ligeså 6 timers eyeballin' af pigens negle vil jeg forsigtigt gætte på at hendes neglelak er fra OPI og hedder 'Jade is the new black'. Mørkegrøn lak er eftersigende the shit i denne sæson og Essie har, blandt andre, lavet en fin mørkegrøn lak - 'sew psyched', den er ret fin og meget efterårsagtig. Lige nu er jeg dog mest til OPI's fine klare mørkegrønne farve, så den er bestilt fra DENNE sælger (som sender fra England og er topsælger) på Ebay til omkring 80kr inkl. porto. Skal du have også fine mørkegrønne negle dette efterår?

13 kommentarer:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Man kan også vælge at støtte Danmarks kosmetologer, og afhjælpe finanskrisen, og smide en 20er mere for den evt. ?

:-)

Den er skøn, farven, og har været et hit hos mine kunder, her i Aalborg længe - det samme er Over the Taupe, som har eksisteret længere end Chanels efterspurgte :-)

/Linda

Anonym sagde ...

Hej Kia. Jeg kan se du elsker neglelakker, hvilket jeg også gør. Hver gang jeg er i Tyskland køber jeg neglelakker fra mærket Essence, til 1 euro. Rigtig billigt, fede farver og så holder de faktisk ret godt! Helt klart mit yndlings neglelak/makeupmærke. bare et lille tip fra mig :-)
http://www.essence.eu/us/usa/products/nails/nail-polish/colour-go-nail-polish.html

Louise sagde ...

Jeg elsker grøn i alle nuancer, specielt også Jade, men lige pt. er jeg stadig helt vild med Essie's Mint Candy Apple og de andre fine pastelfarver som den spiller op af.

Seneste køb er Jazz, der er en lysere "mokka" version af Mink Muffs - såe dette efterår efterår kommer der pastel, samt brune og grå farver på mine negle :)

MusicIsMySecret sagde ...

Det skal jeg! Tak for tippet, den ser virkelig pæn ud.

Lise sagde ...

Nja det er ikke helt mig må jeg indrømme. Jeg synes generelt ikke grøn klæder mig, ikke engang på neglene så jeg springer over i denne omgang.
Skulle jeg endelig kaste mig over "noget i den retning" så må det blive Essies. Den er fin støvet og ikke så larmende grøn som den fra OPI :)

Anonym sagde ...

Jeg har kig på en navyblå, som også skulle være en af efterårets farver. Jeg forestiller mig, at den vil være flot både til brune og brædte nuancer og til sort og grå. :-)

Maja sagde ...

Hvis man ikke er til den heeeelt mørkegrønne, men gerne vil have en lidt lysere en så er Barry M's "mint green" også en mulighed + GOSH lige har lavet en i nogenlunde samme nuance til en meget fair pris. :-) ps. den fra OPI er godt nok flot!

corneliasofie sagde ...

JA, det skal jeg!! Og den idé fik jeg allerede før sommerferie med OPIs here today Aragon tomorrow - med to lag er den næsten sort. nice!

Anonym sagde ...

Hej anonym - Hvor i Tyskland køber du neglelakkerne fra Essence? Altså.. hvilke butikker fåes de i?

Nanna

Kia sagde ...

Hej piger,

Glæder mig virkelig også til at modtage den.

Bruun by Bruun - Giver altså 125kr for den, når jeg kan få den for 80 inkl alt.. :)

Kia.

Anonym sagde ...

HEj,
sikken fantastisk farve. Har netop bestilt den på amerikansk ebay for 54 kr inkl forsendelse. Man skal bare huske at bestille dem hver for sig, jeg tror toldgrænsen går ved 80 kr....
Mvh Dot.

BRUUN by BRUUN sagde ...

Jeg sælger OPI til 99,- så forstår ikke din pris på 125,- ?

Måske det er en Kbh pris :-)

Synes bare man skal huske at støtte de danske kosmetologer - det er ikke nemt at få OPI hjem, og
så skal man huske at mange lakke på Ebay kommer fra Kina, og tit er forfalskede.

/Linda

Dot sagde ...

Nu har jeg modtaget min, og den er så flot så flot :D
Kopi eller ej ; )
Tager du ikke nogle billeder af hvordan du bruger den, altså med hvad på og sårn?
På forhånd tak!
Mvh Dot.