7. september 2010

GAGA OH LALA! + Kinasko.

Jeg har fået fingrene i Vanity Fairs september-styleissue med Lady Gaga på forsiden. Billederne inde i bladet er utrolig smukke, så jeg tænkte at jeg lige ville dele dem med jer. Derudover får I lige et kig på mine nye kinasko fra den kinesiske butik - De er så fine på og koster 45kr! :)

(Jeg er stadig igang med at lære mit nye kamera at kende, så billederne jeg har taget i magasinet er ikke perfekte..)
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg elsker lady gaga! hvor har du fået fingre i bladet henne?

Anna Lei sagde ...

Fede Kina sko ,hvor ligger den butik du har købt dem i?

Og NØJ!! hvor smukke billeder det er af Lady Gaga,
love her <3

Også super skøn blog du har , er en af mine ynglings blogge:)

Dyrberg sagde ...

Wow det er nogle fede billeder!

Anonym sagde ...

hvor købte du bladet ? og hvad kostede det ?

Karoline sagde ...

Jeg er også interesseret i de kina sko, der? :-) Og Gaga - hun er for sej!

Karoline - http://www.sofieogkaroline.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Wow nogle vilde kostumer hun her på! :D Elsker hende også, og de kinasko, her dem selv, de er fantastiske :)
/Gunilla

Marie Joost sagde ...

De første billeder er godt nok smukke :D

Pernille sagde ...

Ej, hvor er det bare nogle smukke billeder!! :)

Modekolibrien sagde ...

wauw nogle flotte billeder, hun kan skisme noget hende gaga:)

/Ditte
Modekolibrien.dk

Kia sagde ...

Hej piger,

Jeg har købt kinaskoene i kinabutikken i fiolsstræde.. :)

Bladet fandt jeg i min lokale magasinpusher (random kiosk på amagerbrogade) til 100 (!!!!) kr.. Men Gaga var jo på så.. Det var pengene værd..

:)

Kia.

Ditte Marie Szkobel Moldt sagde ...

Så fine kinasko! dem har jeg slidt mange op af da! og dejligt de er så billige, så køber man jo bare et får nye :-) ellers super fine billeder og blog!
/dmsm