7. september 2010

GAGA OH LALA! + Kinasko.

Jeg har fået fingrene i Vanity Fairs september-styleissue med Lady Gaga på forsiden. Billederne inde i bladet er utrolig smukke, så jeg tænkte at jeg lige ville dele dem med jer. Derudover får I lige et kig på mine nye kinasko fra den kinesiske butik - De er så fine på og koster 45kr! :)

(Jeg er stadig igang med at lære mit nye kamera at kende, så billederne jeg har taget i magasinet er ikke perfekte..)
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg elsker lady gaga! hvor har du fået fingre i bladet henne?

Anna Lei sagde ...

Fede Kina sko ,hvor ligger den butik du har købt dem i?

Og NØJ!! hvor smukke billeder det er af Lady Gaga,
love her <3

Også super skøn blog du har , er en af mine ynglings blogge:)

Dyrberg sagde ...

Wow det er nogle fede billeder!

Anonym sagde ...

hvor købte du bladet ? og hvad kostede det ?

Unknown sagde ...

Jeg er også interesseret i de kina sko, der? :-) Og Gaga - hun er for sej!

Karoline - http://www.sofieogkaroline.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Wow nogle vilde kostumer hun her på! :D Elsker hende også, og de kinasko, her dem selv, de er fantastiske :)
/Gunilla

Marie Joost sagde ...

De første billeder er godt nok smukke :D

Pernille sagde ...

Ej, hvor er det bare nogle smukke billeder!! :)

Modekolibrien sagde ...

wauw nogle flotte billeder, hun kan skisme noget hende gaga:)

/Ditte
Modekolibrien.dk

Kia sagde ...

Hej piger,

Jeg har købt kinaskoene i kinabutikken i fiolsstræde.. :)

Bladet fandt jeg i min lokale magasinpusher (random kiosk på amagerbrogade) til 100 (!!!!) kr.. Men Gaga var jo på så.. Det var pengene værd..

:)

Kia.

Anonym sagde ...

Så fine kinasko! dem har jeg slidt mange op af da! og dejligt de er så billige, så køber man jo bare et får nye :-) ellers super fine billeder og blog!
/dmsm