10. september 2010

Torsdag med blink og sidedelle.

Photobucket

Kender I det, når man får taget et godt/sjovt/anderledes billede.. Men finder man ud af at der dog er en lille detalje, der bare sutter røv? Søde Ditte tog dette billede af mig i går til Diesel event og jeg synes selv at det er et lidt sjovt og anderledes dagens. MEN.. tjek lige den der sidedelle?! Hvor kom den fra?! :) Armen altså.. Så da jeg lavede dette indlæg måtte jeg lige beslutte mig for, om jeg alligevel var SÅ forfængelig at jeg ikke kunne lægge et sådan billede op? Helt ærligt.. Jeg er SÅ ligeglad, jeg er glad for min krop og jeg tror ikke at jeg kan snyde jer - I har jo efterhånden set min krop en 800-900 gange (ok, overdrivelse fremmer forståelsen :)), set mig uden makeup med tømmermænd, set mig live på videoblogs, set mig i stramt tøj og løst tøj.. Ja, you name it. Så her får I dagens fra i går med mig OG sidedellen. Haha.. :)

Min dag var tætpakket i går - Gik ud af døren kl 8.15 og kom først hjem kl 22 igen. Pewww.. Den stod nemlig på forelæsning, Gina Tricot pressevisning, cafétur med pæne bloggers og Diesel blogger night. Stramt program, men det var hyggeligt! Billeder fra begge events følger..

Cardiganen er den dér fra topshop. ELSKER den fordi den er stor, vamset og blød! Er ret hooked på store oversize cardigans for tiden, så den er jo lige i øjet.. God fredag derude!

25 kommentarer:

Tanja sagde ...

Synes det er fantastisk! : D OG det ser ud til at være en dejlig strik du har på.

- Tanja Katrine

Line sagde ...

Sidedeller er en overset accessory hvis du spørger mig! ;)

Christina sagde ...

Hvilken størrelse har du købt trøjen i? :) Har hørt at den skulle være lidt stor i størrelsen.

Anonym sagde ...

Synes det er så morsomt, du altid bruger adjektivet "pænt" om noget du godt kan lide. :-) Nu er jeg ældre end dig, men i min verden er "pæn" altså sådan lidt = (røv)kedelig. Måske en afløser for "fiiiint" som alle inkl. damebladene bugte til hudløshed for et par år siden. Bare lidt funderen over sproget og hvordan betydninger skrider.

Anonym sagde ...

Jeg syntes bare det er fantastisk at du ikke ligger skjul på du står ved dig selv, sidedelle eller ej ;) Og ikke prøver og fremstå perfekt, det er der jo ingen som er...
So hands up, syntes sku det er fedt og dejligt at se :)

Ditte Mehner Kristiansen sagde ...

ALLE får da sidedeller, når man står sådan! ;-)

Du ser SKØN ud!!!

Anonym sagde ...

Ja, det kender jeg bare alt for godt! Synes nu ikke at din "delle" er slem, men man er nok altid selvkritisk, når man ser billeder af sig selv. Jeg havde faktisk ikke lagt mærke til "dellen", hvis du ikke havde skrevet.

Bex sagde ...

Hvis du ikke havde skrevet noget havde jeg ikke bemærket "dellen" :) hehe

Lækker strik! Jeg ville ønske jeg kunne gå i den slags, men ser simpelthen så trist ud når jeg får sådan noget på. Jeg ligner lidt en gammel bedstefar. Ved ikke hvad der sker for det :S øv

june... sagde ...

Super fint outfit :) Og jeg så kun sidedellen, fordi at du selv har nævnt det, haha :D

Sofie & Christine: sagde ...

Jeg kan ikke se nogen sidedelle!! :D elsker din smukke strik!

http://sofieogchristine.blogspot.com/

cecilie sagde ...

Hæ!
Har lige opdaget din blog, og hvor er du bare skøn !

Totalt meget fast læser fraaaa NU! ;)

C

Silje sagde ...

Sidedelle, eller ej, du er stadig en fab blogger med en skøn stil!

http://chocolateplane.blogspot.com - det får man også sidedeller af ;)

Anonym sagde ...

Syntes altså du ser helt fantastisk ud :)
Knus fra Tina, Dixie

Astrid Mie Majgaard sagde ...

Syntes bare det er ret sejt du kan lukke det ene øje og have det andet åbent... så havde svært ved at se den omtalte sidedelle :)
tak for dejlig blog<3


http://my-raspberries.blogspot.com/

Louise sagde ...

Haha jeg havde overhovedet ikke set det, hvis det ikke var fordi du havde påpeget det. Uanset hvad ser du skide godt ud!
/Louise

Luna sagde ...

Hvor er nederdelen fra? :)

Jane Juliane sagde ...

Hvor er du bare skide sej Kia:) Sidder og smiler over dig lige nu!

Knus Jane

J'adore blog sagde ...

Synes bare det ser cool ud :-)

marie jedig sagde ...

Lækker cardigan!
x andtheblack.blogspot.com

Trine sagde ...

Rigtig fed blog! Hvor er den smukke nederdel fra? Og som mange andre, lagde jeg altså heller ikke mærke til "sidedellen" inden du skrev det ;-)

Kia sagde ...

Hehe, tro mig, piger.. Hvis jeg ikke havde skrevet det, så havde jeg fået kommentarer om det.. Hellere helgardere sig.. :) Jaa, er også ret imponeret over mine skills som blinker.. :)

Nederdelen er fra gina T og strikken fra topshop er helt ok i størrelsen. Der var ikke flere UK10, som jeg normalt er, så jeg tog en UK12, den passer fint. Men jeg elsker også oversize strik..

God weekend til jer alle.

Kia.

Ann-Sophie sagde ...

Hvor er cardiganen fin - ren Stella McCartney!

Kathe Elisabeth sagde ...

rigtig flot outfit!!
Du er altid så stylish! :)
Hvis du har tid, kan du jo svinge omkring min blog, og stemme på hvilket outfit jeg skal have på i aften. Jeg har virkelig tøjkrise!
VH Kathe :)
jemapellekathe.blogspot.com

Freja og Rebecca sagde ...

fedt billede, du ser skøn ud..jeg har læst din blog et stykke tid og jeg elsker at dine billeder ikke altid er "perfekte" men meget personlige :) elsker din blog!! mycolourfulcloset.blogspot.com

Freja sagde ...

fedt billede..elsker din blog og har fulgt den i lidt tid, jeg synes det er fedt at dine billeder altid er "personlige" og ikke altid er så perfekte :) mycolourfulcloset.blogspot.com