26. september 2010

Et dyr på min ryg..

PhotobucketPhotobucket

Jeg har haft en god søndag i selskab med mine forældre, hvor vi bl.a. spiste en god frokost sammen. På billedet sporter jeg min nye lækre cardigan med en fin elg/kronhjort/rensdyr på ryggen. Hvad er det mon? Nogle der ved det? :) Er MEGET træt og tømmermandsagtig i dag - I går var jeg til gammel elevfest på mit gymnasie, det er som regel ret vildt og det var det bestemt også i går! Der blev danset, drukket og skabt sig til den helt store guldmedalje.. Haha. NU står resten af søndagen på kærestens gode kødsovs og De Unge Mødre på kanal 4. Hav en rigtig god aften! :)

25 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mega nice cardigan ! :D hvor har du købt den?

Cecilie sagde ...

Det er da helt sikkert en kronhjort (meget pinligt hvis jeg tager fejl, da jeg tog jagttegn sidste vinter) Desuden prøvede jeg selv samme cardigan da jeg var på shopping i dag - og stenede netop over det samme ;)
Nyd resten af din søndag...

Astrid sagde ...

Jeg peger lige med piben og siger at det er en kronhjort, du ved lige som i Bambi og dem ude i dyrehaven.

Jeg er helt vild med trøjen hvor er den fra?

Astrid


my-raspberries.blogspot.com

Milla sagde ...

Kronhjort :-)

Jeg har "matchende" earstickers fra H&M :-)

Stine K.A. sagde ...

Fin trøje, men pas på når jagtsæsonen går ind, he he ;)

Anne Louise sagde ...

hvor er den fin!
hvilket år blev du egentligt student?

Marie sagde ...

Fin fin kronhjort! Vil du se en elg, så klik forbi mig:-)
- Marie

Julie sagde ...

Det er helt klart en kronhjort :) den er for spinkel til at være en elg eller et rensdyr, ville jeg mene ;)

Marie sagde ...

Astrid, hvor er du sød :) Ja, det er en kronhjort på Kias fine trøje. Men Bambi er altså et dådyr - meget mindre (og nuttet), prikker og hvid bagdel. Puha, nu er det virkelig min tur til at pege med piben, hva.. ;)
Og Kia, vil rigtig gerne vide, hvor du har købt trøjen?

Unknown sagde ...

Hvor er den fed! Hvor koster den og hvad er den lavet af?

Freja og Louise sagde ...

hvor er din taske fra? den er jeg vild med! :)

-Louise.
kig forbi vores blog.

Unknown sagde ...

WUUUH har lige tilmeldt mig som læser nr 100 - kunne ikke lade vær når du "kun" havde 999, altså manglede en. TILLYKKE.

Har lyst til at skrive tale, ala når når nogle har fødselsdag, haha.

Anonym sagde ...

Nej hvor er den fin, hvor har du købt den? Men ja.. Tror også det er en kronhjort.

Helene sagde ...

Wauw! en fed cardigan hvor har du dog fundet den!? er mega fed!

xx Helene
www.helene-feeling-fabulous.blogspot.com

Kia sagde ...

Ok, kronhjort it is! ;)

Cardiganen er fra Vero Moda og er en cashmere, poly og bomuldsblanding.. :)

Wuhu, 1001 faste læsere - Pænt af dig, L.. Venter spændt på talen!

God dag,

Kia.

Anonym sagde ...

Helt klart kornhjort. (Baseret på at jeg har set Disneys Bambi 1.000.000 gange).

Kia sagde ...

Hej igen,

Jeg købte den i Vero Moda i Fields og der var en del tilbage i torsdags.

Til dig der spurgte - Jeg blev student i 2005! ;)

Kia.

Anne Louise sagde ...

tak.

kia, kan det passe at du har den meget hypede beige skull-cardi fra ebay? i så fald ville du så være interreseret i at sælge?

Kia sagde ...

Stine!! Haha, så først det med jagtsæsonen nu.. Høhø, thats funny! :)

Nej, har en sort skullcardi fra Ebay. Men ved Merete fra velvetsnow har den lyse.. :)

Kia.

Lotte sagde ...

Kronhjort :)

Anonym sagde ...

Hvor er buksedragten fra?

Anonym sagde ...

Hvor er buksedragten fra?

Alice sagde ...

Cool, COOL cardigan! :)

Unknown sagde ...

Ha ja det kan jeg godt forstå, men mere ala jeg ville skrive "tale tale" - i stedet for at sige, fordi du skulle holde en haha. but tilykke anyway.

Kia sagde ...

Buksedragten er fra H&M trend og OLDGAMMEL! :)

Kia.