23. september 2010

Lækkert hår med Brauns hjælp.

For præcis en uge siden, tog jeg til Wella/Braun event hos ChaChaCha i St. Regnegade (Se mit outfit og håret lige her). Det var et superhyggeligt og velarrangeret event med gode snacks, rigtig søde Wella/Braun mennesker og selvfølgelig bloggerhygge! :) Vi var inviteret i anledningen af et nyt samarbejde mellem Wella og Braun, hvor de har udviklet en føntørrer, glattejern og krøllejern, som kan indstilles efter hårtype og giver en naturlig glans ved hjælp af noget ion-teknologi, som jeg af gode grunde ikke liiiiiige har sat mig så meget ind i.. Derudover så varmer redskaberne ikke så meget, som almindelige stylingredskaber og det er især godt for farvet hår. Jeg fik føntørret mit hår og kunne tydeligt se at håret blev meget glansfuldt, så der er noget om snakken.. Jeg føntørrer kun mit hår og ejer ikke et glattejern, er nemlig så doven.. :) Det skal være slut nu, vi fik nemlig glattejernet i gave. Meget god gave! Her er lidt billeder fra dagen:

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Pigerne bliver stylet.

Photobucket

Meget god rispapirsnack og flot neglelak.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Meget fint hår på de forskellige bloggere. Bløde krøller ala. Elin Kling var meget in! :)

Photobucket

Mikkel var her også! :)

Photobucket

Gæt en blogger!

9 kommentarer:

Marlon Ag sagde ...

Emily Salomon :D

Anonym sagde ...

Det er Emily Salomon :)

Christina sagde ...

I ser sgu godt ud :)

http://passionsforfashion.blogspot.com/

MichellesModeslam sagde ...

Hvor vil varerne kunne købes? Ville gerne ha' fat i hårtørreren! :)

Anonym sagde ...

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED BLOG!

Er det ikke Emily Solomon med de gule strømper?

/Trine

MariaDue sagde ...

Emily ;)

Sisse-Sofie sagde ...

det er Emily med de gule strømper!

ih hvor ville jeg gerne være ligesom jer, og blive inviteret med til hårevents og få gaver og alt muligt.

(grøn af misundelse)

Tina sagde ...

Gad nu også godt have været med, det ser bare så hyggeligt ud :)

Glæder mig til at høre mere om dit boligprojekt :)

Lise Emilia sagde ...

Helt sikkert Emily Solomon :)
Det ser iøvrigt møg hyggeligt ud!

- Lise Emilia
http://liseemilia.blogspot.com/