21. september 2010

Krop + breathtaking Drew.

Photobucket

Nåm, APROPOS kropssnakken forleden.. Jeg er med på mange af jer kloge læseres overbevisning om, at vi skal favne et mangfoldigt kropsideal, hvor der er plads til tykke, tynde og alt der imellem! :) Det er vist den sundeste indstilling! Der var en af jer, der spurgte hvordan jeg selv bidrager til det "tynde" modeideal - Jeg bidrager til det, ved at vise billeder af smukke tynde modeller på runways, det er en uundgåelig del af modeverdenen. På den anden side synes jeg at jeg bidrager til et mere "almindeligt" ideal ved at have så meget fokus på min person og dermed også vise min egen krop, som vist er meget almindelig. Jeg er jo overhovedet ikke modellasmuk, men bare en almindelig pige, der kan lide at klæde mig pænt på, tage billeder af det og lægge det på nettet.. :) Så på den måde gør jeg måske en lille forskel for nogen? Altså ved at være en total ordinær pige, der fører sig frem på nettet. Hvis I forstår hvad jeg mener.. Haha.

Tilbage til Drew.. Hvor er hun bare VILDT SMUK på det her billede fra Harpers Bazaar.. Jeg har hevet billedet frem et par gange og bare kigget på hendes hår, hendes tattos, hendes mave og KJOLEN! My GOD - Sådan en gad jeg godt bære engang inkl tattos, mave, hår og udstråling som Drew. WOW!

14 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

Drew gør det igen - og igen og igen. Jeg har elsket Drew siden jeg så hende første gang, muligivs i Charlies Angles? Hun er bare toppen af smukhed, i min verden. Hun er virkelig fantastisk smuk her også! :)

Camilla sagde ...

problemet med denne editorial i Harpers Bazaar er at hun er SUPER photoshoppet! Det kan man især se på de andre billeder fra HB.

Hvilket jo er en skam, for hun er jo gude smuk i det virkelige liv!

Cæcilie sagde ...

Det er sjovt, du viser Drew i forbindelse med den her "kropssnak". Sammenligner man dette billede med tidssvarende billeder af hende, kan man tydeligt se forskel. Og det er ærgerligt, at der skal redigeres så meget på et billede af en anerkendt og smuk skuespillerinde. Burde det ikke være nok i sig selv, at hun har talent og er kendt for sit skuespil? Nej, hun skal også redigeres til perfektion...

Silje sagde ...

Drew er fantastisk på det her billede - hvem ville ikke gerne se ud som hende?

http://chocolateplane.blogspot.com

Kia sagde ...

Hey piger,

Har I nogle links til andre billeder eller artikler, hvor der står at hun er photoshoppet?

For det er da også lidt et problem at ligeså snart en skuespiller eller modell ændrer sig lidt - så bliver hun beskyldt for photoshopping?! Altså nu ved je godt at der er mange tilfælde af sindssyg photoshopping, jeg er bare i tvivl om dette er et af dem..

Photoshoppet eller ej - jeg synes hun er smuk! :)

Kia.

Mi Confesión sagde ...

HUN ER JO SÅ SMUK!

Spiren sagde ...

Jeg er helt enig - gudesmuk. Photoshop eller ej. Men jeg kan nu også godt lide den mere naturlige, kitschede Drew, som når hun indtager den røde løber i et farverigt, skævt kostume.. :D

Anita sagde ...

Hun er super smuk, photoshop eller ej :)

Og jeg syntes forresten det er sejt af dig du tager lidt debatter op hist og her - det gør det til noget lidt andet end bare en eller anden modeblog. Thumbs up til dig :)

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Caroline B sagde ...

Hun er smuk som altid.
- Kia, har du set at http://www.stylescrapbook.com/ sendte Burberry Prorsum's ss11 live fra London fw? Dog er den ikke live mere, men kollektionen er helt fantastisk og kan ses lige så tosset man ønser.

Fantastisk blog du har skabt dig, jeg er absolut fast læser!

<3 C

Simone Hagemann sagde ...

Hvor er hun smuk - og kjolen... den ville jeg meget gerne have i mit klædeskab (:

Anso sagde ...

Aj-jaj-jaj, hun er smuk!

Tjek min nyopstartede blog
adisplay.blogspot.com

Anonym sagde ...

Kia: Tak for dit fine svar på mit spørgsmål fra tidligere. Om man vil det ej så er man vel med til at bidrage på den ene eller den anden måde :) Tak for en god blog!

Emilie Louise sagde ...

Photoshoppet eller ej, siden jeg har så hende for første gang, i Charlies Angels, har jeg set hende som naturlig smuk, med nogle vidunderlige træk!

Hun har noget naturligt over sig, som inspirere mig helt vildt!

Poremily.blogspot.com

Helena M sagde ...

Selvfølgelig er hun photoshoppet - det er Harpers Bazaar (for crying out loud!)! Men hun er stadig flot - også på levende (uredigrede) billeder