14. september 2010

Dagens downtowntip - 50% på økologisk sushi hos Green sushi.

Photobucket

I ved jo at jeg elsker sushi - Jeg spiste det gerne hver dag hvis jeg var millionær.. Jeg har lidt forskellige sushifavoritsteder i København, bl.a. Letz Sushi på Højbro Plads og Sushi Sakaki på Amagerbrogade. Jeg er altid frisk på at prøve nye steder f.eks Green Sushi i Jægersborggade, som lige er blevet nomineret til byens bedste takeaway 2010 af AOK. Green sushi skiller sig ud fra andre sushi steder, fordi det er økologisk og man kan få brune ris i sine ruller. Spændende! I dag vil jeg derfor klart benytte mig af Downtowns tilbud om 50% på en mixmenu med 26 stykker øko-sushi med 2 misosupper og 2 tangsalater til den nette sum af 169kr. Det er BILLIGT! Køb det lige HER! (Læs forresten lige "det med småt", når du benytter dig af tilbuddet - Dette tilbud gælder f.eks. kun man-ons.)

(OG, set i lyset af 'all that jazz', som er foregået i blogland de seneste 14 dage vil jeg lige, for god ordens skyld, gøre klart at jeg får et par kroner pr. ny email, jeg skaffer til downtown - Jeg får altså ikke nogen økonomisk gevinst ud af at I køber tilbuddet, hvis I forstår? Jeg skriver desuden det her indlæg på egen opfordring, fordi jeg elsker billig sushi! Læs mere om mit downtownsamarbejde lige her!)

11 kommentarer:

Mads sagde ...

Brune ris! Jeg har faktisk tænkt på, at jeg gerne ville putte sådan nogen i, hvis jeg selv skulle lave det. Har du selv smagt det?

Lisbeth // itsfashionbaby.dk sagde ...

Ih sikke et tilbud - det kunne langt om længe få mig til at tilmelde mig Downtown - så nu kan du godt putte for et par kroner mere i din bland-selv-slikpose næste gang ;)

Katrine Alberte sagde ...

Arh et fedt tilbud! Vil mig og vennerne da klart benytte os af. High five til downtown.

Emilie sagde ...

Jeg overvejede selv, at benytte mig af tilbudet, men åååh de penge hænger ikke på træerne når man lige er startet på nyt studie :/

håber der kommer flere sushi tilbud gennem dem :)

Stine sagde ...

Tak for tippet, det er mit første køb via downtown :)

Ida sagde ...

Jeg ville helt sikkert også allerhelst spise det, hver evig eneste dag! :)

Nina sagde ...

Bare jeg dog boede på Sjælland :/

Astrid Mie Majgaard sagde ...

Elsker at du er ærlig omkring at du får lidt penge for nogen ting! gør kun troværdigheden af din blog endnu større :)
Astrid

http://my-raspberries.blogspot.com/

Kia sagde ...

Øvvvv, så nåede jeg det ikke engang selv!!! :(

Kia.

Kia sagde ...

Ang. brune ris i ruller - Ja, det prøvede jeg engang og det var niceeee. Det er desværre ikke alle sushisteder der tilbyder det.

Lullumut sagde ...

Åh hvor synd du ikke selv nåede det :-( Jeg bestilte en omgang :-) Jeg synes også, det er dejligt, at du er så ærlig :-)