2. september 2010

Med Kia til frisøren..

I går besøgte jeg min frisør Kirstine. Mit hår var blevet langt og underligt og jeg savnede virkelig mit korte hår. Jeg havde min kæreste med, han skulle også klippes - Så vi kunne ligeså godt gå til frisøren sammen. Derudover har vi fået et nyt FANTASTISK kamera og min kæreste har virkelig fundet glæden ved at tage billeder af mig til bloggen, så her har I en lille reportage fra min tur hos frisøren.. :)
Photobucket
Salonen hedder Cabello og er gennemgående økologisk. Den ligger på Islands Brygge i kælderen på Gunløgsgade 19, 2300 København S. Salonen ejes af Kirstine, som også er den eneste frisør i salonen. Kirstine og jeg har historie fra før hun åbnede her, hun klippede mig nemlig under sin elevtid hos Frisør Uno på Holmbladsgade. En dag kom jeg derned og Kirstine var væk - En større eftersøgning gik i gang og jeg fandt hende altså med egen salon på Bryggen. Det var en helt ok udvikling! :)
Photobucket
Kristine tilgodeser de studerende, ikke dårligt!
Photobucket
Her har jeg lige fået vasket hår og poserer til kameraet - Bonus er, at man sidder i en dejlig massagestol under hårvasken.
Photobucket
Hos Kirstine kan man få urtete, kaffe og økologisk chokolade. Jeg holder mig bare til vand og chokolade.
PhotobucketPhotobucket
Vi besluttede os for at jeg skulle have lidt økologisk farve i. Chestnut brown med røde undertoner.. Spændende!
Photobucket
Mit nye kamera - Sony NEX-5 med 18-55mm objektiv. LOVE IT!
Photobucket
Photobucket
Vi klipper mit hår kort - Har altså været virkelig glad for den frisure..
Photobucket
Det færdige resultat og søde Kirstine! :)

Kirstine har efterhånden klippet mig i over 2år og det af mange grunde. Jeg kan godt lide hendes måde at være på og vi taler rigtig godt sammen. Ang. mit hår, så er jeg lidt kedelig og tør ikke så meget.. Men Kirstine er altid frisk, når jeg vil lave lidt ændringer og hun har også et par ideer til sidecut og underligt kort pandehår - Tror at hun synes at jeg er liiiiiidt kedelig mht. mit hår. Priserne er helt almindelige, også er der jo mulighed for studierabat ved klip og farve. Jeg vil klart anbefale jer at overveje Kirstine, hvis I skal have en ny frisør. Kig forbi Cabello i Gunløgsgade eller tjek Cabello.dk.

32 kommentarer:

LineHylke sagde ...

Hvor er det flot med den nye farve ! :)
/Line

lineoestergaard.blogspot.com

Line sagde ...

Fint hår :)

Jeg har et spørgsmål vedr. brug af henna, da jeg har set mig lidt lun på Logona, som du har fået. Skal dit hår vokse ud, eller kan du farve oveni, hvis du vil have en anden hårfarve?

Heidi sagde ...

virkelig blevet fint dit nye hår! Super lækker farve også, en skam jeg bor så langt væk fra kbh :/

Gad godt og prøve økofarvning af mit hår :)

Line sagde ...

Det ser viiildt godt ude Kia :)
super fed farve... Den klær dig!

Måske jeg skulle prøve at bestille tid hos Kirstine, har nemlig ikke fået gjort noget ved håret siden en gang før Nina og jeg rejste.
Synes bare det er SÅ svært at finde en 'god' frisør...

Line

Guapizimo sagde ...

Nøøøj det er blevet flot Kia, virkelig lækker farve, og klip for den sags skyld, det klæder dig.

Og tillykke med det nye kamera :)

Anonym sagde ...

Gisp, hvor er du flot! Frisuren er så god til dig, men farven er altså også lige i skabet!

MichellesModeslam sagde ...

Du er så smuk, Kia!
Ih hvor den nye hårfarve og ny klipning klæder dig!

Line sagde ...

Det ser pisse godt ud Kia, er vild med farven! Store massive thumbs up :)

Christiane sagde ...

Fik du så betalt klipningen og hårfarve, hvis du lavede dette reklameindlæg??

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak! Er også super glad for det.. Pga. Den økologiske farve, så vokset det ud på en lidt anden måde end almindelig hårfarve. Det skulle gerne blende ind i ens naturlige hår..

Christiane - Nej, jeg fik studierabat, som jeg altid gør. Kan ikke se hvorfor du kalder det et reklameindlæg? Det er en personlig anbefaling, fordi jeg er glad for min frisør. Personlige anbefalinger er lidt det, som denne blog består af. Du er ikke i tvivl hvis jeg modtager gaver, rabat eller reklamerer - skriver det altid klart.

:)

Kia

Anonym sagde ...

Årh du er så smuk, og dit hår er virkelig flot! :)

Anonym sagde ...

hej kia, sikke en fed anbefaling. Det er jo et hit når man både er øko freak, studerende og bor på bryggen! har allerede bestilt en tid imorgen. mvh kristina

Frederikke sagde ...

Super fedt hår :-)

Caroline sagde ...

Det er virkelig belevet flot men den nye farve :) Er også lige blevet klippet (bare den samme frisurer som sidst da jeg blev så glad for den) med pache^^

Anonym sagde ...

Det er blevet super smart syntes din mor :-)

Camilla sagde ...

WOW.
Dit hår er blevet vild flot, Kia! :D

Pernille sagde ...

Synes virkelig der er en forandring - det klæder dig rigtig godt med en mere markant og skarp farve :)

Anonym sagde ...

WOOW, hvor er det flot! Virkelig fin farve!!! :)

camilla // olinesmor sagde ...

Rigtig fin farve

Anonym sagde ...

OMG :0

Unknown sagde ...

Super fint resultat med dit hår! :)

Frederikke Therese sagde ...

du burde turde noget mere noget oftere, for det her er bare helt vildt lækkert!!! :O


xx

Ann-Sophie sagde ...

Hvor er du dog smuk - farven giver virkelig dit ansigt glød!

Som odensianer sværger jeg til Henriette fra Art of Hair. Hun farvede mit hår og satte det til mit bryllup for to uger siden.., (hun klippede faktisk også min mand - man skal ikke undervurdere frisørdates, hehe) Hun har arbejdet hos Dennis Knudsen i nogle år og er SÅ dygtig!

Isis sagde ...

Simpelthen så flot!

Henriette sagde ...

Hej Kia

Jeg synes at dit nye hår er noget af det flotteste, jeg længe har set, helt generelt. Der virker som om at det komplementerer din personlighed på en særlig måde via både klipning og farve, men også fordi det ser meget velplejet og ikke mindst 'ukompliceret' ud.

Lotte sagde ...

Dit hår er rigtig flot! Det klæder dit ansigt vildt godt. Jeg kiggede på dit ansigt på det nederste billede og tænkte: Oh my, det har virkelig gjort noget godt! :-)

J'adore blog sagde ...

Super lækkert :-)
Tillykke med det nye hår :-)

Kia sagde ...

I er så rare. Verdens bedste læsere. Ja, synes også det komplimenterer min personlighed.. God frisør jeg har!

:)

Kia.

Frisøren sagde ...

Hej Kia,
Super rapportage. Og Kan jo kun give dine -i den grad fantastiske læsere ret. Du ser brandgodt ud!!

Knus Fra Kirstine -Frisøren;)

Rikke sagde ...

Hej Kia! Hvor er dit hår virkelig smukt! Du skriver at Kirstine prøver at få dig ud i en sidecut, så tænker om du ved om hun har meget erfaring på dette punk? Jeg overvejer nemlig stærkt selv at få det gjort. Tak for en fed blog.
-Rikke

Rikke sagde ...

punkt*

Anonym sagde ...

Rigtig fin klip og farve til dig.

/ Maria