8. september 2010

BIANCO ONLINE!

Så har Bianco endelig åbnet en webshop, så det er muligt at få fat i deres cool sko, når de er revet væk i butikkerne. Det er jeg jo personligt fan af! :) Bianco laver cool sko til gode priser og jeg har da ejet indtil flere støvler og stiletter derfra i min tid.. Overvejer disse tre par - Alle perfekte til vinteren på hver deres måde og så til gode su-venlige priser.

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Priserne er hhv. 900kr, 700kr og 500kr. Besøg onlineshoppen på bianco.dk, hvor billederne også er lånt fra.

18 kommentarer:

Lise sagde ...

Åh hvor fedt! Det er vi hvis mange der har ventet længe på :)

Guapizimo sagde ...

Det lyder godt! Det gør shoppingen af deres fodtøj noget nemmere for mig!

Anonym sagde ...

Hej.
Jeg er helt vild med nr. 2 så dem skal jeg vidst ha' fat i :)
Jeg elsker din blog!
Hej Hej

Simone Hagemann sagde ...

Har Bianco ikke haft en onlineshop i lang tid? Bare med et noget grimmere og uoverskueligt design? (:

MariaDue sagde ...

Jeg prøvede det første par fordi jeg er helt vilde med dem, især pga. sålen, men de sad ikke godt på mig. prøv dem i butikken inden du køber dem :)

MariaDue sagde ...

Jeg prøvede det første par fordi jeg er helt vilde med dem, især pga. sålen, men de sad ikke godt på mig. prøv dem i butikken inden du køber dem :)

Helene sagde ...

Det sidste par synes jeg er rigtig fede! Også dejligt at de endelig laver en online side så vi kan få shoppet nogle sko :D
x Helene

www.helene-feeling-fabulous.blogspot.com

Maiken sagde ...

Nr. 2 er bare helt perfekte, dem ville jeg MEGET gerne eje :-D

Freja og Rebecca sagde ...

de første sko er vildt fede, det er de alle sammen..ved du hvor venlige prisen er

Julie sagde ...

Kia, nu vil jeg smide dig en lille hilsen.
Jeg vil gerne sige tak, fordi du gør det spændende at komme forbi din blog gang efter gang, selvom din stil overhovedet ikke er min, så gør du det spændende at læse.
Du virker som en satans stærk kvinde med ben i næsen. Du er så utrolig smuk, lige som DU er! Du er simpelthen sådan en sej kvinde! Aldrig stop med at gøre det du gør - for du gør det så godt.
Alt det bedste, Julie

Gülcan sagde ...

Det er ret sjovt at se, at Bianco har smidt et par støvler i webshoppen som jeg har haft i over et år (sidste par). Some things don't go out of style.. i guess. :)

Super blog, iøvrigt. :)

One life, one love. sagde ...

Jeg har det første par, bare i læder - og de er SÅ gode at gå i .
kan klart anbefale dem :D

corneliasofie sagde ...

nr. 1 støvle er godt nok stærkt inspireret af Camilla Skovgaards design (jf. riller som sål) men dejligt at de hos Bianco er betalelige:) Jeg VIL ha'nr. 2 støvle:)

lineandree sagde ...

Årh, fedt du skriver positivt om Bianco- kender mange "store" bloggers som ikke gør.

Jeg arbejder selv i Bianco, og er blevet glad for skoene. Jeg har faktisk alle tre par du viser. Men hvis du vil ha' nogen af disse sko, så ville jeg sige skynd dig, eftersom alle disse modeller er populære :)

Simone- Webshoppen har først åbnet i september!

Emilie sagde ...

jeg har selv støvlerne på nederste billede , og de er fantastiske ;) kan ikke lade være med at bruge dem næsten hver dag :)

Kia sagde ...

Jeps, webshoppen er først lige åbnet her i september.

:)

JULIE - TAK for din kommentar. Hold kæft, hvor den varmede om mit hjerte. Tak tak tak.

God weekend til alle.

Kia.

Nana/Myfashionforest sagde ...

Jeg har det første par og glæder mig sådan til at få dem på - når jeg har taget mig sammen til at give dem imprægnering:-)

/Nana, Myfashionforest.com

Anonym sagde ...

Jeg synes også, det er super fedt, at du anmelder billigere sko, som dem fra Bianco! Jeg er vild med dem alle tre og har netop købt dem med varmt foer http://www.bianco.dk/webshop/kategori/til-hende/støvler/warm-boots