12. september 2010

Fierce og fattig på SU bliver 2 år!

Photobucket

Wow, så har jeg blogget i 2 år. Vildt! Herunder har jeg samlet lidt sjove fakta og info om bloggens levetid:

  • Jeg har skrevet 1407 indlæg i de to år jeg har blogget.
  • Jeg har i gennemsnit udgivet 2 indlæg om dagen.
  • Mit første indlæg hed "Denne måneds køb (Hvis jeg mirakuløst finder penge i en kiste!)" og handlede om alle de ting jeg manglede i mit klædeskab. Et år efter hed det "Tillykke blog - 1 år" og "Lørdag - Noget med flæskesteg på kroen.", jeg husker tydeligt at min fætter på 10år tog outfitbilledet i mine bedsteforældres entré. Hehe.
  • De første tre kommentarer er skrevet af Mathilde Johanne, Vibeke og min søde veninde Katia. (TAK KATIA!!).
  • JA, jeg har også taget billeder ind i et fedtet spejl - Shame on me!! Haha.
  • Mine mest kommenterede og mest læste indlæg handler bl.a. om dumme kommentarer "Min grænse er nået" og "Søndagsmiddag". Hud "Om dårlig hud". Celleforandringer og tankerne herom "Personlig historie + opfordring". Kritisk indlæg om ukritiske bloggere "Ukritiske modebloggere?". Underligt pandehår hos Diesel "Fredagens outfit til Dieselevent". Sidecut or not-diskussion "Nina - Du er så fågging sej!". Hundekaos i forstæderne "Hundekaos". Om tøj på jobbet "I går på jobbet" og sidst, men ikke mindst, mine tanker om kropsidealer oven på kritik af et billede jeg viste af en tynd model i en trenchcoat "Tanker om kropsidealer".
  • Jeg har skrevet en del indlæg, der har skabt debat. Prøv at skrive "tanker om" i søgefeltet.
  • Efter ca. et års blogging kom der kommentarmoderation på bloggen. Jeg var ude for store personlige angreb og følte at jeg måtte sætte en grænse.
  • Den første store danske modeblogger der tilføjede mig på hendes linkliste var Maria fra Modemedmere. Det var stort!
  • Min første rigtige bloggerevent var Diesel i marts 2009.
  • Første gang jeg blev nævnt i et etableret medie var på costume.dk i februar 2009, hvor de skrev en artikel om de 10 bedste modeblogs. Her er hvad de skrev om bloggen: "Den danske blog er et meget fint og personligt univers, hvor du bliver trukket med ind i bloggeren Kias hverdag og fester. For eksempel viser hun med fotografier, hvilke bøger og magasiner hun har liggende på sit natbord, hvilket tøj hun har på, når hun spiser frokost hos svigermor, og hvordan solen giver hende lyst til at gå i pang-farver." Det var endnu mere stort!
  • Siden var jeg med i en stor artikel i Berlingske, i God aften DK, i flere radioprogrammer og siden har bloggen været nævnt i rigtig mange forskellige sammenhænge.
  • Jeg har gennem tiden svaret på ALLE mails og kommentarer fra jer.
  • Det er ret godt, synes jeg selv - Jeg modtager nemlig ca. 20 blogrelaterede mails om dagen.
  • Der er ikke sket de store layoutmæssige ændringer på bloggen i de sidste to år - If it ain't broke, why fix it? Jeg synes at mit layout er simpelt og overskueligt - Jeg er af den, lidt kedelige, overbevisning at mine billeder og tekst, er det der holder bloggen kørende, ikke layoutet.
  • Gennem bloggen har jeg fået gode kontakter, mødt virkelige seje mennesker og fået rigtig mange gode veninder.
  • Det er ubeskriveligt og fantastisk flatterende at I gider være her. Det betyder virkelig meget for mig. Tak er kun et fattigt ord. Men TAK!

30 kommentarer:

Maria sagde ...

Wuhuuu! Stort tillykke, Kia :D Keep up the good work!

/Maria

Anonym sagde ...

You go, girl!

Laura sagde ...

Tillykke til bloggen og tak for at du gider dele noget af dit liv med os. Læser med hver dag og elsker det :)

Simone Hagemann sagde ...

Tillykke med bloggens 2 års fødselsdag. Da jeg sad og læste det her igennem, gik det op for mig at jeg faktisk har været med stort set fra starten. Ret fedt (:

NakNak sagde ...

Selv tak! :D
Du skal også have rigtig mange tak, for at have åbnet mine øjne over for blog-verdenen. For et år siden stødte jeg tilfældigvis på din blog, og nu er har jeg selv mine egne blogs og er helt afhængig at at læse andres og finde nye, så tak tak TAK! :)

rijaH sagde ...

Jamen tillykke med bloggens fødselsdag :) har været med lige over et 1½ års tid nu og har været spændende at følge dig :) Håber at du stadig nyder at blogge og de ting der følger med.

Simone sagde ...

Tillykke med det Kia :) og tak for god underholdning gennem to år!

Simone http://simonehwga.blogspot.com/

Pernille sagde ...

Uh, rigtig stort tillykke! :) Hvor er det vildt.
Ligenu indser jeg også lidt, hvor længe jeg rent faktisk har læst med - rigtig lang tid.

Keep up the good work :)

Anonym sagde ...

Man bliver lidt nostalgisk når bloggen fylder år - Men tillykke med det, og keep up the good work! ;-)

Anna-Sofie sagde ...

Tillykke med det og mange tak for en super god blog! Følger med hver gang der kommer et nyt indlæg og jeg synes det er skønt!
Så bliv endelig ved med det :)

Lullumut sagde ...

Stort tillykke Kia :-)

MichellesModeslam sagde ...

Søde Kia - tillykke med de to år! :)
Du gør det simpelthen så godt, jeg elsker hver gang jeg ser at din blog er opdateret, du skriver så godt og varieret og indholdsrige indlæg.
Keep up the good work - du er en fantastisk blogger og har fortjent al den gode omtale mm. du har fået :)

Stine K.A. sagde ...

Tillykke med bloggens fødselsdag :D Jeg har læst med lige siden jeg begyndte her i blogverdenen, for din blog er jo bare super (:

www.6400happimess.blogspot.com

Anita sagde ...

Tillykke med de 2 år.
Håber der er 2 år mere i dig :)
Din blog er virkelig en af dem der fik mig til at starte min egen, det skal du vide.
Tak for det.

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

NN sagde ...

Tillykke søde kia! ;)

Guapizimo sagde ...

Tillykke med bloggens fødselsdag, det har været dejligt at følge med i al den tid jeg nu har gjort det (1 år må det være) og jeg ser frem til mange år endnu :D

Helene sagde ...

Tillykke med de 2 år! Jeg elsker bare at følge med i dit liv og alle de køb og skønne ting du får tiden til at gå med. Tak fordi du har lyst til at dele det med os! :)

Helene xx

Emily Salomon sagde ...

Tillykke!! Keep going missy ;)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Tillykke med fødselsdagen "Fierce og fattig på SU!"

Jeg glæder mig til at snuse og snage 2 år mere. Det er helt klart en af de mest charmerende blogs jeg er stødt på!

Charlotte Amalie sagde ...

Tillykke!! Jeg er så glad for din blog Kia, du virker skide sød, og jeg elsker at læse dine indlæg. Keep going :D

Knus!

Ann-Sophie sagde ...

Tak for det hyggelige tilbage, for en god blog og stort tillykke med dagen. 2 år - hvor er det imponerende!

Vibeke sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, hvor har der været mange gode og spændende indlæg - keep them coming!

- Vibeke

Emma Pikes sagde ...

Tillykke med det !
Er selv lige startet på en blog, og syntes det er meget flot at man holde en levende i så lang tid !
Fortsæt i hvert fald, du har en dejlig stil :)

http://emmapikes.blogspot.com

Unknown sagde ...

Tillykke med 'fødselsdagen'! ;)

Anonym sagde ...

Tillykke! :) & sikke hyggelige facts!

/PERNILLE

Anonym sagde ...

Det er fordi du er så god til det, Kia. Jeg læser med hver dag - på samme måde som jeg læser nyheder hver dag. Men på en anden måde. Keep up the good work!
Kh Louise

Camilla sagde ...

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :)

Vildt at der alligevel er gået to år, og fantastisk at det stadig er sjovt og spændende. Du ved jeg nyder at læse med.

Tak for sidst! Vi ses snart.

Camilla

Kia sagde ...

Hej piger,

Tak!!! Og hvor er det vildt at så mange af jer, har været med så længe.. Super blæret.. :)

Kia.

Lasse sagde ...

Sjovt med lidt fun facts om bloggen :) Tillykke med de 2 år og fortsat god vind i sejlene!

Unknown sagde ...

Tillykke med fødselsdagen ;)
Du har bare en super blog, som jeg læser hver dag.
Vil du forresten ikke komme med en update på hvad der skete med din hud, og hvad du gjorde efterfølgende? Altså hvis der lige er tid til det?