15. september 2010

Tom Fords piger.

Photobucket

Prøv liiiiiiiiiiiiiiiiige at tjekke et fashionabelt og helt sindssygt smuk selskab, der gik for Tom Ford under New York fashionweek i mandags! Tom Ford valgte nemlig at vise et eksklusivt show for en meget lille crowd, selvfølgelig med eksklusive modeller. Der skulle eftersigende ikke have været taget nogle billeder under showet, så vi må vente med at se de lækre kvinder og tøjet "in action" til foråret.. Billedet og info er fundet hos PÆNE Sara Rostrup lige HER!

5 kommentarer:

Ann-Sofie Pagels sagde ...

Kia.
Jeg er en rigtig fast læser. Måske lidt blogger'stalker? Og jeg ser dig faktisk rigtig tit, da vi åbenbart bor tæt på hinanden. MEN! Jeg ved ikke om jeg skal sige hej? Ville du ikke blive forvirret over at en random person siger HEJ!?
Må lige høre, hæhæ. Selv ville jeg nok blive en smule freaked..

http://ann-sofiepagels.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Terry Richardson var officiel - og eneste - fotograf, så der er blevet taget billeder, men Tom Ford vil efter sigende ikke have dem offentliggjort før til januar. Så må vi se, om vi kan vente så længe! :)

Anonym sagde ...

De er smukke - men meget MEGET! tynde! jeg synes at det er lidt synd :(.
-men jeg elsker elsker ELSKER din blog, og læser den hver dag :D

Mads sagde ...

Det er lidt random, at Beyoncé er med på listen, synes jeg.

Kia sagde ...

Anne-Sofie - Sejt! Jeg synes at du skal sige hej! Jeg er jo bare en nørd med en modeblog.. :S Haha.

Ja, nu er modeller jo pr. definition meget tynde? :)

Eeeej, jeg er Beyonce lover.. Ved ikke hvorfor! :)