14. september 2010

TUBORGFEST - Det var pænt grønt..

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg var til Tuborgfest i lørdags med ganske udemærket location på Ravelinen på Christianshavn (Meget tæt på mit hjem!).. Det var en sjov aften med optræden fra bl.a. Ginger Ninja, som jeg virkelig godt kan lide! Derudover DJ'ede Sune Wagner OG vores veninder fik bekræftet at Adam Duvå Hall IKKE har en Amagernummerplade på lænden. Jeg havde lidt håbet på en lidt større bloggertilgang, for jeg jo havde provo t-shirten på! Må tage den på en anden god gang! :)

11 kommentarer:

cecilie sagde ...

Jeg så dig derude... Turde ikke sige hej.

Simone Hagemann sagde ...

Den t-shirt er simpelthen SÅ fed! (:

Signe O. sagde ...

Jeg elsker den t-shirt ! den er über-cool!
/susu www.apieceofkatemoss.blogspot.com

Anonym sagde ...

som du står der, tænkte jeg bare på, du har jo ret lange, slanke ben.. sådan rigtig modelagtige. Hvor høj er du? Er du nogensinde blevet stoppet på gaden egentlig? (:

Kia sagde ...

Hej piger,

Cecilie - Gjorde du? Aej, sig hej til en anden gang. Jeg er jo bare en nørd med en blog på nettet!!! :) Haha.

Elsker også bare den t-shirt, kan generelt godt lide statements!

Ang. mine laaaaange ben. Jeps, de er skide lang og skide slanke. Men er aldrig blevet stoppet. Er vist ikke så modelagtig ellers, haah.

:)

Kia.

Helene sagde ...

hvad står der på t-shirten?

Kia sagde ...

Der står "My blog is bigger than yours!" og bagpå står der "taking over frontrow".. :)

Cecilie sagde ...

Jeg siger hej næste gang... Måske :)

Unknown sagde ...

Hvor er dine sko fra? :)

Mia sagde ...

Jeg tænkte på hvilket kamera du brugte den aften? Du har jo ikke brugt blitz så det har da været et udemærket kamera, eller også var der lige tilpas meget lys.

Kia sagde ...

Skoene er MY favourites.

Kameraet er mit nye nex-5 fra sony, uden blitz. Har faktisk en blitz, men den glemte jeg derhjemme..

:)