3. september 2010

Outfit @ The Dee Diner.

PhotobucketPhotobucket
I går aftes tog jeg med kæreste + Nina + Sebastian ud til Valby, for at hygge på The Dee Diner. På mig havde jeg en fin bluse fra Monki. Elsker printet og selvfølgelig prisen - 160kr! The Dee Diner er bestemt ikke nogen stor gastronomisk oplevelse - men hold kæft, hvor var det bare hyggeligt at sidde og drikke bananshakes og snakke med Nina og Sebastian om livet.
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
På The Dee Diner spiste vi bacon og bluecheeseburgers, fritter med bluecheesemayo, løgringe, bananshake og Budweiser til dessert. Kan anbefale jer fritterne, løgringene og bananshaken.. Mhhm.. Har du brug for lidt American Diner stemning i dit liv og ikke forventer stor gastronomi, så vil jeg klart anbefale jer at tage et smut til Valby. Læs mere her.

13 kommentarer:

Julie sagde ...

Iiih, elsker din trøje du har på under læderjakken (som for i øvrigt også er vildt fed) :)

Silje sagde ...

Jeg fortrækker helt klart Albani frem for Budweiser :P
Bluecheeseburger lyder virkelig lækkert!, og så elsker jeg dit hår(:

http://chocolateplane.blogspot.com - jeg er ny

Marianne sagde ...

Hyggelige billeder:) Ved du hvor din venindes trøje er fra? Den ser fin ud! Det gør du i øvrigt også:)

ModÆ sagde ...

Lækkert outfit - jeg er tosset med, at det er lidt badass ;)

Anonym sagde ...

Dit nye hår klæder dig helt fantastisk, Kia - rigtigt spændende og lækkert at se på :)
Nu får jeg selv helt lyst til at gå til frisør og få lavet noget nyt.
Men som du nævnte i indlægget om frisøren, er jeg altså også lidt bange for de helt store forandringer :)

Nina sagde ...

Venindes trøje er fra Røde Kors genbrugen på Valbylanggade - 48kr. - Der er ingen mærker i den, så måske er den ligefrem hjemmestrikket?!

Rikke'M sagde ...

Åh hvor er den bluse bare fin! En hel stjernehimmel jo :)

Lotte sagde ...

Ej, hvor ser det fint ud! Rigtig amerikansk :-)

Unknown sagde ...

Great outfit!!

I really love your top.

Anonym sagde ...

Dit nye håe er rigtig flot til dig!

Kia sagde ...

I er rare!!! :)

Kia.

gina sagde ...

Blue cheese burgere! <3

Emilie sagde ...

Dit tøj er altid noget så lækkert, Kia! Men jeg kigger altid på din blog og tænker "nej, hvor ser det forkert ud" - du ligner én, der ikke har det godt i sit tøj. Din positur er altid akavet, og det ødelægger, for mig, helheden. Jeg er sikker på, at hvis du lærte at stå på en fed(ere) måde, så ville du rigtig kunne vise hvor flot dit tøj egentlig er! - Konstruktiv kritik, men også kærlighed herfra!